zondag 31 december 2017

Het leukste van 2017

Het jaar loopt op zijn laatste benen. Ik blik terug op een mooi jaar, vol kleine en grote geluksmomenten. Over een aantal daarvan blogde ik uiteraard ook. Mijn favoriete boeken deelde ik eerder al, vandaag is het tijd voor een lijstje met de best gelezen niet-recensies van 2017.


Dit soort events herinnert me er altijd aan dat ik best sociaal kan zijn. Als er maar andere boekenwurmen in de buurt zijn! Uitgeverij Clavis zorgde voor de rest: pannenkoeken, limonade en heel wat auteurs die over hun werk en leven kwamen vertellen.


Zonder twijfel één van de hoogtepunten van 2017: Vlaanderens bekendste jeugdauteur mogen ontmoeten en interviewen op de Boekenbeurs!

Jullie gaan duidelijk ook op zoek naar leesvoer voor het nieuwe jaar. Sommige van deze boeken staan letterlijk al jaren ongelezen in de kast en daar wil ik volgend jaar graag verandering in brengen.

Deze zomer maakte ik een lijstje met boeken die ik tijdens mijn vakantie wou lezen. Twee van de vier boeken haalden het uiteindelijk niet. Die kan ik eigenlijk bij op het lijstje hierboven zetten...

Ik mag dan wel fervent bullet journaler geworden zijn de laatste weken, mijn agenda gebruik ik ook nog altijd met veel plezier.


De laatste maanden staat het luisteren wat op een laag pitje, maar ik ben van plan om ook daar verandering in te brengen volgend jaar. Want ja, nu ik dit artikel weer lees, ben ik toch weer enthousiast geworden.

Lezen kan een dure hobby zijn, dat weten we allemaal wel. Om de pijn in je portemonnee een beetje te verzachten, deelde ik mijn vier favoriete manieren om goedkoop boeken te scoren. Komt misschien nog wel van pas, na die dure feestdagen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten