donderdag 10 oktober 2013

Mijn nieuwe agenda voor 2014


Ieder jaar opnieuw rond deze tijd start mijn jacht op een agenda voor het volgende jaar. Ik heb door de jaren heen al heel wat agenda's versleten, van hele dure tot gratis gekregen exemplaren. Over het algemeen vind ik heel snel een agenda die er voor mij uitspringt en na een heel sober exemplaar in 2013 is het voor 2014 een vrolijk, bloemig ding van bij de HEMA geworden!

Ik had al veel goeds gelezen over de Flow-agenda, maar hij is echt heel groot en zou zelfs niet in mijn handtas passen. Niet handig dus! Deze HEMA-agenda is van een veel handiger formaat. Als je hem opendoet zie je een hele week gespreid over twee pagina's.


Naast het agendagedeelte heeft hij ook een hoop notitiepagina's en een aantal bladzijden om adressen op te noteren. Verder heeft hij een leeslint en een lusje om je pen in te steken. Vooral voor warhoofden als mezelf is zoiets wel een must, ik sta altijd overal mét agenda, maar zonder pen.


Je ziet het, ik ben in de wolken met mijn nieuwe aanwinst, laat 2014 maar komen! Heb jij al een agenda?


Tot de volgende keer!
Annelies

22 opmerkingen:

  1. Superleuke agenda! Ik heb zien liggen bij de hema en hij lijkt me ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij leek mij ook wel handig, we zullen zien of hij dat ook effectief is!

      Verwijderen
  2. Een goede agenda is zo fijn! Dit jaar heb ik een flutding, waardoor ik 'em nauwelijks gebruik (héél onhandig!). Dus in 2014 ga ik gewoon weer voor de oude vertrouwde Hema-agenda. Deze met de bloemetjes spreekt me wel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een agenda is inderdaad iets waar je weg van moet zijn vind ik, je gebruikt hem tenslotte toch (bijna) dagelijks.

      Verwijderen
  3. Aww die is super leuk! Hoewel hij nét iets te fleurig is voor mij. Misschien moet ik ook maar even de Hema checken voor een nieuwe agenda voor volgend jaar..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze hadden ook meer sobere exemplaren, misschien zijn die wat voor jou.

      Verwijderen
  4. Wat een vrolijke agenda! Ik heb een schoolagenda, dus het duurt nog even voor ik een nieuwe moet kopen. Ik heb nu een oranje van de HEMA!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij kregen altijd een verplichte schoolagenda vroeger, dus die moeilijke keuze is me altijd bespaard gebleven, behalve in het hoger onderwijs.

      Verwijderen
  5. De HEMA agenda's zijn echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op de een of andere manier vind ik een digitale agenda op mijn telefoon of computer toch handiger. Daar vergeet je ook niet in te kijken, want hij waarschuwt je als een afspraak bijna begint.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat werkt dus echt totaal niet voor mij, ik weet eigenlijk niet goed waarom, maar ik vind alleen al een papieren agenda kiezen zo leuk.

      Verwijderen
  7. Ik heb helemaal geen agenda. Raar maar waar. :-) Elk jaar begin ik weer vol goede moed met een agenda waarin ik dan allerlei dingen schrijf. Na twee weken geef ik het op. Een gek kantje van mij misschien. Ik heb een aversie tegen afspraken. Hoor wel van mensen rondom mij dat ik een afspraak heb. Vorige week woensdag vertelde mijn dochter dat ze vrijdag vrijaf had ok, op tijd vernomen dus. Daarstraks zei een collega dat we maandag vergadering hebben, nog op tijd dus. Waarschijnlijk ben ik het tegen dan al weer zes keer vergeten maar als ze het blijven herhalen ben ik aanwezig. Ik reken dus op het feit dat mensen rondom mij mij herinneren aan afspraken. Leuk hoor zo een life agenda. Niks digitaal of papier dus. ;-) Vind die agenda's super mooi zeker de deze maar ik doe er niks mee. Alleen kijken dus in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen agenda? Wow knap! Dan zou ik echt nergens meer opdagen denk ik!

      Verwijderen
  8. Erg leuke agenda, veel plezier ervan. Heb vandaag ook een nieuwe gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die agenda is echt onwijs leuk!
    liefs! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ga toch ook voor de digitale agenda, werk en privé gecombineerd is toch het handigst voor mij aangezien ik er veel afspraken op een dag heb die soms tot later op de dag kunnen duren. Maar deze ziet er fleurig uit, lijkt mij heerlijk om al mijn krabbels in kwijt te kunnen! Vind je het ook altijd leuk om je oude agenda's door te bladeren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb jaren lang mijn oude agenda's bewaard, maar bij onze verhuis heb ik ze weggedaan. Je kunt niet blijven bladeren he :)

      Verwijderen
  11. Hij is leuk! Nou zijn de HEMA agenda's vaak altijd wel leuk en overzichtelijk. Ik kocht de mijne er ook vaak. Nu heb ik een Moleskine, die bevalt ook wel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moleskines zijn ook leuk, maar vind ze ook best prijzig.

      Verwijderen