vrijdag 28 juni 2013

Boekboetiek verjaart - supervrijdag!


Boekboetiek is jarig deze week en dat hebben we ondertussen al goed gevierd! Om de week af te sluiten met een knaller maak je vandaag niet kans op één e-book, maar drie! Ik mag van Nynke Laanstra herself maar liefst drie digitaal gesigneerde exemplaren van De sluwe verleider weggeven! Dit is het tweede deel van haar Geloof-hoop-liefde-trilogie en vormt het vervolg op De losbandige vrouw. (Mijn recensie van dit deel lees je hier!)




Wat doe je als je dochter in de greep lijkt van een sluwe verleider? Dan breek je! Wat doe je als blijkt dat hij deelgenoot is van je duistere geheim? Dan grijp je in! Maar wat als je ontdekt dat de affaire van je dochter wordt aangestuurd door de brute folteraar uit je verleden? Dan breekt de hel los!
Eva, dochter van Fien Meijer en Wim Bolhuis, geniet intens van het bruisende studentenleven. Ze ontmoet Aleck, een veelbelovend fotograaf, met wie ze een onstuimige relatie krijgt. Fien vertrouwt het niet, gaat op onderzoek uit en komt gevaarlijk dicht bij de inktzwarte waarheid. Wie is Aleck, wat is zijn geheim? Hoe nobel en oprecht is zijn liefde voor Eva?




Winnen?
Heel simpel! Om kans te maken op dit boek moet je alleen een reactie achterlaten bij dit artikel. Zorg voor een geldig e-mailadres zodat ik je kan contacteren als je wint.

Meer kans maken? 
Like de Facebookpagina of deel deze winactie op Twitter d.m.v. deze tweet:
@Boekboetiek is jarig en dat wordt gevierd! Maak kans op #desluweverleider van @nynkelaanstra! http://boekboetiek.blogspot.com/2013/06/boekboetiek-verjaart-supervrijdag.html #winactie

Nog meer kans maken? 
Volg Boekboetiek dan op Bloglovin.


Helaas, deze winactie is afgelopen. De winnaars krijgen zo snel mogelijk bericht!




Bedankt Nynke voor het sponsoren van deze winactie!

18 opmerkingen:

  1. Ik plaats een opmerking maar het boek hoef ik niet meer te winnen. Het is fantastisch heb het reeds gelezen! Aan iedereen die meedoet. Dit moet je lezen en ook de losbandige vrouw. Nynke is een buitengewone schrijfster.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annet van Vliet28 juni 2013 om 08:53

    Wauw....dit lijkt me super om te lezen...ik doe heel graag mee!
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes, Annet.

    annetvanvliet@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil deze heel graag winnen en lezen omdat ik ook 'De losbandige vrouw' heb gelezen en als papieren boek heb. Daar past deze heel mooi naast !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de losbandige vrouw gelezen! Ben benieuwd naar deze boeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nieuwsgierig naar het boek!

    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze zou ik graag willen winnen. Heb de losbandige vrouw ook gelezen!
    Groet Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil, ik wil, ik wil!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Na alle enthousiaste reacties op de boeken van Nynke Laanstra ben ik ook heel nieuwsgierig geworden en zou het boek graag willen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe mee! :) Ik heb een tweet gestuurd en volg je op bloglovin!
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben heel nieuwsgierig naar dit boek en doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd ^_^

    lijkt me een heel goed boek, doe graag mee :)

    volg je op Bloglovin & Facebook
    En heb het berichtje getweet

    rosemchallen [@] gmail [.] com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op de valreep doe ik met deze nog even mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,

    Ik heb gezien dat een deel van jouw recensie ook op de eerste pagina staat van het tweede boek. Heb je het zelf ook al gezien.
    Ik vond persoonlijk het tweede boek beter dan het eerste. Maar ze lezen wel super vlot.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey,

    Had je al gezien dat je wordt geciteerd in haar tweede boek (over 'de losbandige vrouw')?
    Ik vond het tweede boek beter dan het eerste, maar ze lezen allebei wel super vlot.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het gezien! Ben ik heel blij mee! Ik vond De sluwe verleider ook nog net iets beter dan De losbandige vrouw.

      Verwijderen