woensdag 3 januari 2018

Mijn goede leesvoornemens

Goede voornemens. Ik heb er een haat-liefdeverhouding mee. Elk jaar maak ik ze, zowel op persoonlijk vlak als wat lezen betreft, maar even vaak lukt het me niet me eraan te houden. Maar dit jaar gaat anders zijn, toch?


75 boeken lezen
Op de eerste dag van het jaar stel ik trouw mijn Goodreads-challenge in. Dit jaar ga ik voor 75 boeken. Normaal gezien moet ik dat vlotjes halen, dus daar heb ik alle vertrouwen in.

12 boeken uit eigen kast
Zoals ik eerder al vertelde, zet ik dit jaar volop in op eigen boeken. Sommige boeken staan al jaren ongelezen in de kast (of op mijn e-reader) en daar wil ik graag verandering in brengen.

10 luisterboeken
De laatste maanden heb ik het luisterlezen wat verwaarloosd, maar dat wil ik graag weer opnemen. Dankzij mijn Bookchoice-abonnement kan ik iedere maand acht audioboeken downloaden. Daar moeten er toch wel tien tussen zitten die de moeite waard zijn he?

3 boeken herlezen
Er verschijnen zoveel leuke, nieuwe boeken dat herlezen er de laatste jaren compleet bij inschiet. Toch zijn er wel een paar boeken die ik wil herontdekken. Obsessie van A.S. Byatt bijvoorbeeld, of Dood van een soldaat van Johanna Spaey.


Wat zijn jouw goede (lees)voornemens voor 2018?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten