vrijdag 8 juli 2016

Gewoon Gelukkig #9

De laatste Gewoon gelukkig is alweer een maand oud, dus vond ik het hoog tijd om weer wat leuke (en minder leuke) dingen op te lijsten. 


Gezeurd
En gezaagd en geklaagd over het weer. Soms heb ik het gevoel dat mijn winterdip elk moment weer de kop kan opsteken. Nee, ik hoef echt niet de hele zomer dertig graden, maar jongens, een klein beetje zon zou wonderen doen voor mijn humeur op dit moment. Buiten lezen, eens barbecueën, met mijn camera erop uit - meer vraag ik niet.

Gesmuld
Vorig weekend hebben we voor de eerste keer dit seizoen mosselen gegeten! Heerlijk genieten met een glaasje witte wijn erbij. Terwijl de regen tegen het raam tikt.

Gelezen
Op 21 juni verscheen A measure of love, het laatste deel in de A pound of flesh-trilogie van Sophie Jackson. Al maanden keek ik uit naar dit boek en dus belandde het diezelfde avond nog in mijn digitale winkelkarretje. Twee avonden later zette ik met een zucht mijn e-reader uit en vroeg ik me af of dit nu echt het einde van de reeks betekent...

Geshopt
Op 1 juli begonnen de solden en dan moet ik de koopjesjager in mezelf even los kunnen laten. Ik scoorde op de tweede soldendag dus al een t-shirt en twee pyjama's. Op naar de volgende shopping spree!

Gepost
Een paar weken geleden deed ik een verrassingspakketje op de bus voor één van mijn collega-bloggers en toen ik zag hoe blij zij hier mee was, wist ik op slag weer waarom échte post versturen zo leuk is: je geeft iemand het gevoel dat er aan hem of haar gedacht wordt.

Gekeken
Mijn vriend en ik zijn best wel binge-watchers als we een leuke serie ontdekken. Zo jaagden we er de laatste weken het Vlaamse Chaussée d'amour door en kijken we nu Blindspot.

Gesupporterd
Onze Rode Duivels spijtig genoeg kansloos uitgeschakeld op het EK, maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat we de laatste weken niet massaal gesupporterd hebben. En die zwart-geel-rode attributen die halen we over twee jaar weer even vrolijk boven!

Geliket
Wat een feest van herkenning was deze blogpost van Femke over (dwangmatig) piekeren! Jezelf letterlijk ziek piekeren, doemscenario's bedenken en de beste manieren om daarmee om te gaan.

Gebladerd
De nieuwe najaarscatalogi zijn er weer! Ik bladerde de afgelopen weken dus heel wat af en mijn leeslijstje is weer lekker aangegroeid. Dit zijn de boeken waar ik het meest naar uitkijk.


Waar werd jij de afgelopen tijd gewoon gelukkig van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten