zaterdag 19 maart 2016

Boekenweek 2016 + WINACTIE

Ik hoor jullie al denken: "Waarom begint die Annelies nu nog over de Boekenweek? Die is toch al bijna gedaan?". In Nederland wel, in Vlaanderen begint de pret vandaag pas. Vraag me niet wat de reden hiervoor is, maar stiekem vind ik het wel leuk dat we nu gewoon twee weken na elkaar van de Boekenweek kunnen genieten.

Eerlijk is eerlijk, als ik aan de Boekenweek denk, denk ik toch vooral aan cadeautjes. Het is niet alleen het perfecte moment om jezelf een boek cadeau te doen, je krijgt er dan ook nog eens het Boekenweekgeschenk bovenop. Dit jaar is het Boekenweekgeschenk van de hand van Esther Gerritsen. In Broer staat net zoals in veel van haar andere boeken familie centraal. Collega-boekblogger Inge vond het alleszins een heel geslaagd geschenk.

En als je maar niet genoeg kunt krijgen van cadeautjes, dan heb ik goed nieuws voor jou! Ik mag ter gelegenheid van de Boekenweek maar liefst drie exemplaren van Albert moet naar huis van Homer Hickam weggeven. 

Albert moet naar huis is een hilarische reisboek-en-liefdesverhaal in één. In het boek houdt Homer van Elsie, Elsie houdt van Albert. Het is een klassieke driehoeksverhouding, alleen is Albert een alligator... 'Die alligator eruit of ik eruit,' roept Homer Hickam (de vader van de schrijver) op een dag tegen zijn vrouw Elsie. Elsie kreeg Albert de alligator van een oude geliefde toen ze met mijnwerker Homer trouwde. Albert woont sindsdien in de badkamer, totdat Homer zijn ultimatum stelt en Elsie besluit dat ze dan Albert maar naar Florida moeten brengen, waar hij thuishoort. 
En zo begint, in de tijd van de Grote Depressie, een lange reis door Amerika, waarbij ze regelmatig van de rechte weg afraken. Want dat gebeurt nu eenmaal als je een alligator in een badkuip op de achterbank van je zwarte Buick vervoert...

Wil jij kans maken op dit bijzondere boek? 
Laat dan een reactie achter waarin je aangeeft dat je meedoet. Zorg zeker voor een geldig e-mailadres zodat ik je kan contacteren als je gewonnen hebt. Deze actie delen op sociale media is lief, maar niet verplicht.

Deze winactie loopt tot en met zaterdag 26 maart. Als je bij de winnaars bent, krijg je van mij een mailtje. Je hebt dan drie dagen om te reageren. Reageer je niet, dan kies ik een andere winnaar.

Kun je niet zolang wachten en zit je al te popelen om in dit boek te beginnen? Je kunt hier alvast een stukje lezen.

Deze winactie is helaas afgelopen. Er komt vast snel weer een nieuwe winactie, dus kom zeker nog eens een kijkje nemen.

Deze winactie kwam tot stand in samenwerking met Agora Books.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten