donderdag 6 november 2014

WIN | De Monogram Moorden - Sophie Hannah


Zoals ik al aankondigde in mijn verslag van de bloggerslunch, eindigde de middag nog met een fijne verrassing. Ik kreeg namelijk één door Sophie en Mathew gesigneerd exemplaar van De Monogram Moorden mee naar huis om te verloten onder mijn trouwe lezers. Wil jij ook graag het nieuwe Hercule Poirot-boek lezen? Lees dan snel verder!


Wat moet je doen om kans te maken op dit boek?

Laat een reactie achter onder dit artikel en like deze foto op de Facebookpagina van Boekboetiek.

Deelnemen kan tot en met zondag 9 november. De winnaar wordt bepaald door loting en krijgt nadien persoonlijk bericht.


Veel succes allemaal!



DEZE WINACTIE IS AFGESLOTEN!


34 opmerkingen:

  1. Ik heb de verslagjes gelezen van mede bloggers die erbij waren en foto's gezien. Wat zag het er reuze uit. Ik heb het boek nog niet gelezen maar ben een Poirot fan en zou dus heel graag kans maken op een gesigneerd exemplaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie actie! Dit boek staat al op mijn lijst enngesigneerd is dit natuurlijk helemaal bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit boek heb iknog nietgelezen en ook nog niet op mijn NTL stapeltje liggen en dus ook niet in mijn kast staan. Graag zou ik deze winnen vooral omdat ik er zulke goede recensies over heb gelezen. Nu wil ik het boek zelf lezen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor deze loterij wil ik graag een lotje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. al enkele recensies gelezen, ik doe graag mee voor een lootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als tiener heb ik de poirot-boeken verslonden. Major Agatha Christie fan! Ben benieuwd of dit nieuwe boek mij ook zal kunnen bekoren, dus hopelijk win ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alleen maar goede reactie's gehoord, ik kan niet meepraten omdat ik het boek niet heb, daarom doe ik mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn laatste Agatha Christie boek zal wel 25 jaar geleden zijn,ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik geloof dat ik nog nooit een Poirot/Agatha Christie boek gelezen heb! Maar nu ben ik dus wel nieuwsgierig geworden en doe ik graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee, ik heb veel goeds over dit boek gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sophie Hannah vind ik zo een goede schrijver, dus ik zou heel graag dit gesigneerde boek willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Agatha Christie was en is nog steeds weergaloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben ook erg benieuwd naar dit boek, doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze wil ik zeker graag lezen, dus bij deze waag ik mijn kans :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dit boek heb ik nog niet gelezen maar heb alleen maar veel goeie reacties over dit boek gehoord daarom dan dat ik heel graag aan deze leuke actie meedoe , fingers crossed , i liked & shared , groetjes linda V.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zou een leuk kadoo zijn om aan mijn vriendin te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zou hem graag wel willen winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een goed boek sla ik niet af leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mama (rebecca vercoutere) heeft je facebook geliked, want ze zou heel erg blij zijn met dit boek : ze is een echt leesbeest en houdt vooral van een goeie detective. Nu de winter al weer goed genaderd is, zal haar leestempo ook de hoogte ingaan, want ze kijkt zelden tv en in e zomer werkt ze vaak nog wat in de tuin, maar in de winter lukt dat niet en dan kan ze haar hart ophalen met haar boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nieuwsgierig om te lezen en zeker met de winter voor de deur, lekker bij de kachel,...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Poirot, kan niet slecht zijn. Echt een boek voor op verlof !!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. graag doe ik mee omdat Poirot blijft boeien! zeker mijn echtgenoot is een echte boekenwurm nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Boekentopper! Deze zou ik graag eens willen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk! Ik ben benieuwd naar dit boek! Zou hem graag willen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel tof !!! Leuk boek volgens mij dat ik graag wil ontdekken :-)
    liked and shared op facebook alvast ...
    kiekeboe10@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen