woensdag 30 september 2015

TAG | One Lovely Blog Award


Afgelopen week werd ik door Liesbet genomineerd voor de One Lovely Blog Award, een award die misschien wel heel erg lijkt op de meeste andere blog awards die van tijd tot tijd de ronde doen, maar toch nog altijd heel leuk is om te krijgen.

De regels


- Je moet de persoon die je genomineerd heeft bedanken met een link naar de blog.
- Je moet de regels weergeven en het plaatje van deze award.
- Vermeld 7 feitjes over jezelf.
- Nomineer 15 andere bloggers en laat een reactie achter onder een post van de bloggers, zodat ze weten dat ze genomineerd zijn.


De weetjes

  1. Nu eens lees ik liever dan dat ik blog, dan weer andersom. En soms lukt het gewoon allebei een tijdje niet.
  2. Naast een zwak voor boeken heb ik ook een soft spot voor schoenen en handtassen. En toch is er meestal maar één paar schoenen en één handtas die ik echt heel dikwijls gebruik.
  3. Ik heb eigenlijk geen lievelingskleur. Of beter gezegd: ik heb iedere dag/week/maand een andere lievelingskleur. Zo gaat het ook met mijn lievelingsgerecht, nu ik erover nadenk.
  4. Slapen is één van mijn favoriete hobby's: ik ben er goed in en ik doe het graag en veel. Toen ik vorige week in de krant las hoeveel mensen te kampen hebben met slaapproblemen prijs ik me dan ook echt gelukkig.
  5. Mijn zangtalent is omgekeerd evenredig aan het plezier dat ik beleef aan zingen. Ik zing geen noot juist, maar als ik alleen ben kweel ik de sterren van de hemel. 
  6. Reizen is niet zo aan mij besteed en al helemaal niet als een vliegtuig aan te pas komt. Als kind had ik regelmatig oorontstekingen waardoor ik nu heel veel last heb van hoogteverschillen. 
  7. Ik hou van opvallende sokken. Het liefst felgekleurde met streepjes, stippen of een ander opvallend motiefje. Mijn sokkencollectie kan zich ondertussen gerust meten met mijn boekencollectie.

De genomineerden


Ik weet zelfs niet of er nog veel bloggers over zijn die deze award nog niet toegestopt hebben gekregen, maar ik waag toch een bescheiden poging:

Luna van Leesdame
Stephanie van Stephtoread
Connie van Connie's Boekenblog
Miranda van MirandaLeest
Plien van Met mijn neus in een boek
Sue van Boekenz
Céline van Céline Schrijft


Geen opmerkingen:

Een reactie posten