woensdag 1 oktober 2014

Favorieten van de maand september


Wauw, ik kan bijna niet geloven hoe snel september voorbij is gevlogen. Met het heerlijke weer van de laatste weken zou je het niet zeggen, maar we moeten het nu toch onder ogen zien: het is herfst. En hoewel ik geniet van de nazomer, moet ik toegeven dat het herfst eigenlijk ook wel leuk vind. Want herfst betekent een nieuwe lading najaarsboeken en druilerig weer dat zich perfect leent voor middagen lang lezen. Maar voor we daaraan kunnen beginnen zet ik eerst mijn favorieten van september nog eens op een rijtje!

Het Gesticht - Madeleine Roux (Young Adult) «««
Hot Shot - Jennifer Brown (Young Adult) ««««
Villa Vintage - Isabel Wolff (Roman) ««««

Zoals je ziet, las ik in september niet zoveel boeken, ondanks het feit dat ik een week vakantie had. Uit deze boeken één favoriet kiezen vind ik toch nog best moeilijk, maar ik denk dat Villa Vintage de titel van "Favoriet van de maand" wel verdient. Het is een fijne feelgoodroman over vriendschap en de passie voor vintage kleding. Een boek dat het goed doet in de zomer, maar je ook zeker kan verwarmen op frisse herfstavonden!


Wat was jouw favoriete boek van de afgelopen maand?

1 opmerking:

  1. Mijn favoriete boek in september was We Were Liars van E. Lockhart.

    BeantwoordenVerwijderen