woensdag 23 september 2015

Boektober komt eraan!

Normaal gezien hou ik niet zo van leesuitdagingen. Het "moeten" is er al gauw te veel aan en uiteindelijk eindig ik met nog minder gelezen boeken dan normaal. Toch waag ik het er volgende maand nog een keertje op. Ik doe namelijk mee aan Boektober, jij toch ook?

12011162_10208062737033220_4401546820369072833_n

De bedoeling van #Boektober is dat je jezelf in oktober uitdaagt om méér of andere boeken te lezen dan anders. Hoe je deze uitdaging invult, is helemaal aan jou. Zelf ben ik van plan om zeven boeken te lezen in oktober, hopelijk gaat dat lukken. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte van mijn vorderingen op sociale media en dat kunnen jullie ook doen met de hashtag #Boektober.

Ook zin gekregen om mee te doen? Je kunt je hier inschrijven! Via de speciaal in het leven geroepen nieuwsbrief Boekazine, blijf je op de hoogte van de laatste nieuwtjes en leuke acties.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten