woensdag 26 juni 2013

Boekboetiek verjaart - dag 3


Boekboetiek is jarig deze week en dat wordt natuurlijk gevierd. Deze week maak je iedere dag kans op een ander e-book. Vandaag maak je kans op At Summer's End van Kim de Bruin.


Een complete verandering in het leven van de 15-jarige Lynn valt samen met de komst van de zomer. Met de verhuizing naar haar vader in het huis aan zee, laat ze haar moeder en het vertrouwde leven achter zich. Ineens heeft ze ook het gezelschap van zijn nieuwe vrouw en haar drie kinderen. Lynn moet erg wennen aan haar stiefmoeder, nieuwe broers en zusje. Met de jongere Leigh en Robin kan ze het goed vinden, maar haar 18-jarige stiefbroer Brandon keurt haar geen blik waardig en weigert een woord met haar te wisselen. Al snel begint Lynn een enorme hekel te krijgen aan hem en zijn afstandelijke houding. Wanneer Lynn voor het eerst tot over haar oren verliefd wordt, lijkt haar leven mooier en leuker dan ooit tevoren. Echter zorgt een dramatische gebeurtenis er voor dat Lynn zich meer en meer in zichzelf terugtrekt.


Winnen?
Heel simpel! Om kans te maken op dit boek moet je alleen een reactie achterlaten bij dit artikel. Zorg voor een geldig e-mailadres zodat ik je kan contacteren als je wint.

Meer kans maken? 
Like de Facebookpagina of deel deze winactie op Twitter d.m.v. deze tweet: @Boekboetiek is jarig en dat wordt gevierd! Maak kans op At Summer's End van Kim de Bruin! http://boekboetiek.blogspot.com/2013/06/boekboetiek-verjaart-dag-3.html  #winactie

Nog meer kans maken? 
Volg Boekboetiek dan op Bloglovin.



Helaas, deze winactie is afgelopen. De winnaar krijgt zo snel mogelijk bericht!




Deze winactie kwam tot stand i.s.m. Uitgeverij LetterRijn.

15 opmerkingen:

  1. Hoera!
    Ik maak graag kans!
    italieganger@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben speciaal hierheen gekomen, ondanks dat ik nogal weinig tijd heb vandaag. Dit boek wil ik heel graag lezen. Ik was echt verbaasd over de recensies die ik erover las, die waren allemaal veelbelovend.
    Dus, ik doe mee! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Nog vele jaren!
    Ik zou dit boek erg graag willen winnen, omdat ik veel goede recensies erover heb gelezen. Dit boek is helaas nog niet te lenen in mijn bieb. :(
    Ik volg jullie op bloglovin en op facebook. Ook heb ik het bericht getweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit boek staat nog op mijn TBR-lijstje. Ik doe dus mee!
    lilian_x@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Nog vele jaren!
    Ik doe graag mee, omdat dit boek op mijn to read lijstje staat. Ik heb er veel goede recensies over gelezen.
    Ik volg je op facebook en bloglovin en heb dit bericht getweet en geretweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik heb al zo veel goede dingen over dit boek gehoord! Zou hem graag willen lezen :)

    De tweet is verstuurd en ik volg je ook op Bloglovin ;)

    Ik kan trouwens geen emailadres invoeren als ik reageer via Naam en URL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er ook een leuk boek uit! Ik doe weer mee! :) Ik heb het ook getweet en ik volg je nog steeds op bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG!!!!!!!!!! Deze wil ik al zo enorm lang lezen!! Ik doe zeker mee vandaag <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze lijkt me heel leuk!
    sanne@depaginaomslaan.nl voor emailadres ;)
    Volg je op bloglovin' en heb getwitterd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk deze give aways met deze doe ik mee met de andere was ik te laat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alle winacties zijn open tot en met zondag Patricia! Dus je kan nog de hele week meedoen met alle acties!

      Verwijderen
  11. lijkt me een heel goed boek, doe graag mee :)

    volg je op Bloglovin & Facebook
    En heb het berichtje getweet

    rosemchallen [@] gmail [.] com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dit is een boek welke ik nog graag zou willen lezen, dus ik waag graag een kansje, ben ik te laat voor deze winactie?? hopeljk kan het nog net :)
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan nog meedoen tot 23u59 vanavond Thea,dus je bent nog ruim op tijd!

      Verwijderen