dinsdag 25 juni 2013

Boekboetiek verjaart - dag 2


Boekboetiek is jarig deze week en dat wordt natuurlijk gevierd. Deze week maak je iedere dag kans op een ander e-book. Vandaag maak je kans op De Laatkomer van Dimitri Verhulst.


Om zich alsnog te kunnen verzoenen met zijn leven, verlaat Désiré Cordier het pad zoals dat richting graf voor hem was uitgestippeld. Hij neemt wraak op zijn matte, liefdeloze burgermansbestaan door te doen alsof hij dementeert. Zijn gevoel van eigenwaarde, dat door zijn huwelijk was aangetast, wint hij terug als hij op een heuglijke dag, gezond en wel, in een tehuis voor seniele bejaarden wordt geplaatst. Hij belazert de kluit op virtuoze wijze door zich voor te doen als demente en incontinente grijsaard die op zijn einde afstevent. De rol van zijn leven, en die wordt nóg veelbelovender als er opeens een demente jeugdliefde in het tehuis opduikt.



Winnen?
Heel simpel! Om kans te maken op dit boek moet je alleen een reactie achterlaten bij dit artikel. Zorg voor een geldig e-mailadres zodat ik je kan contacteren als je wint.

Meer kans maken? 
Like de Facebookpagina of deel deze winactie op Twitter d.m.v. deze tweet:
@Boekboetiek is jarig en dat wordt gevierd! Maak kans op #delaatkomer van Dimitri Verhulst! http://boekboetiek.blogspot.com/2013/06/boekboetiek-verjaart-dag-2.html  #winactie

Nog meer kans maken? 
Volg Boekboetiek dan op Bloglovin.


Helaas, deze winactie is afgelopen. De winnaar krijgt zo snel mogelijk bericht!




Bedankt Uitgeverij Atlas Contact voor het sponsoren van deze winactie!

9 opmerkingen:

  1. Ik heb het boek al gelezen, dus ik doe niet mee. Maar ik heb het bericht wel even gedeeld op Twitter. Mooie prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annet van Vliet25 juni 2013 om 08:53

    Lijkt me een leuk boek!
    annetvanvliet@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb al veel gehoord over dit boek en ben dus erg nieuwsgierig! Ik heb het bericht ook gedeeld via Twitter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke actie, ik doe graag mee Annelies!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met jullie verjardag! Ik like de FB pagina en heb tweet geplaatst. Heb al heel wat lovende woorden gehoord over het boek en ook het onderwerp spreekt mij aan.
    Ik neem graag deel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd!
    Ik maak graag kans op het boek!


    italieganger@gmail.com

    getweet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leukleuk! Ik doe mee! :) Ik heb een tweet gestuurd en ik volg je op bloglovin! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe heel graag mee voor De Laatkomer van Dimitri Verhulst

    Gefeliciteerd!

    ik ga alleen m'n email niet publiceren op deze site , da's niet zo handig .

    BeantwoordenVerwijderen