zaterdag 15 december 2012

Boekboetiek verhuist!

Nu ja, het is te zeggen, Boekboetiek blijft gewoon lekker hier, maar de redactie (moi!) verhuist wel! Je hebt de laatste week misschien al wel gemerkt dat er minder updates verschijnen bij Boekboetiek en dat zal dus nog een tijdje zo blijven, vermoedelijk nog een maandje.

Op dit moment hebben mijn vriend en ik onze handen vol met onze verhuisperikelen en ik probeer zo vaak mogelijk iets te posten, maar het lezen én het bloggen schieten er wel eens bij in. Eens alle verhuis-rompslomp achter de rug is, ga ik er weer tegenaan! Mijn kast ligt vol boeken om te recenseren en mijn hoofd zit vol ideeën om uit te werken!

Aan alle lezers, schrijvers en uitgeverijen die wachten op een recensie: Uitstel is geen afstel, de beloofde recensies komen sowieso online, zij het met wat vertraging - waarvoor mijn excuses!



Tot de volgende keer!
Annelies

7 opmerkingen:

  1. Succes met de verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes en plezier met de verhuizing :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met verhuizen en met het uitpakken achteraf

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes en plezier met de verhuizing! Ik kijk nu al uit naar je recensies. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met het verhuizen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. succes en veel plezier! hoewel het een hoop gedoe is, vind ik het altijd heerlijk om alles weer een plek te geven.

    BeantwoordenVerwijderen