maandag 10 september 2012

Nieuw binnen: Verjaardagscadeautjes!


Gisteren was het eindelijk zover! Yours truly vierde haar 24ste (!) verjaardag en mocht dus cadeautjes uitpakken! Naast een leuk budget om te spenderen op het Boekenfestijn volgende week en een agenda voor 2013, vonden ook nog twee boeken én een box hun weg naar mij! Kijken jullie mee?

De Gevangene van de Hemel - Carlos Ruiz Zafón



Ik hou meestal niet van überpopulaire boeken die al gehyped worden nog voor ze verschenen zijn, maar al sinds ik De Schaduw van de Wind las, ben ik fan van Zafón. Zijn schrijfstijl is gewoon onvoorstelbaar mooi. Combineer dit met mysterie, boeken, een vleugje romantiek en het oude Barcelona en je hebt me helemaal mee! Nu ik dus het derde deel uit het vierluik over het Kerkhof der Vergeten Boeken heb gekregen van mijn ouders gooi ik alle andere boeken aan de kant en begin ik in dit boek. Dit boek ga ik niet snelsnel even uitlezen, hier ga ik echt van genieten!



Luchtmeisjes - Ingrid van der Chijs



Eerder konden jullie al lezen dat dit boek op hoog mijn wishlist stond en ook mijn ouders volgen trouw mijn blog dus die hebben cadeautips te over de laatste tijd! In België was dit boek blijkbaar niet te krijgen bij Standaard Boekhandel en dus gingen ze de grens over voor een exemplaar van Luchtmeisjes. Ook hiervan krijgen jullie deze maand nog een recensie!



The Ultimate World War II BBC Documentary Collection



Deze prachtige box was een cadeau van mijn vriend. Ik had hem een tijdje geleden aangewezen in de boekenwinkel en dat heeft hij goed onthouden! De box bevat 12 DVD's en het boek Hitlers brieven en notities. Goed voor uren kijk- en leesplezier!



Ik wil hierbij ook nog eens iedereen bedanken voor de lieve wensen en leuke presentjes! Ik heb heel erg genoten van mijn dagje en ik ga nog lang nagenieten met deze cadeautjes!

Wat vinden jullie van de cadeautjes? Wat staat er allemaal op jullie verjaardagswishlist?

Tot de volgende keer!!
Annelies


12 opmerkingen:

  1. Zo, je bent goed verwend zeg voor je verjaardag :) Heel erg gefeliciteerd alsnog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!! Ja, ze hebben me flink in de watten gelegd :-)

      Verwijderen
  2. Wat heb je leuke cadeaus gekregen zeg! En natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd! Leuke kado's zeg! Ik vond De gevangene van de hemel erg mooi. Veel plezier met het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Judith! Ik vond De schaduw van de wind geweldig, het spel van de engel iets minder, en hoop dat het met dit derde boek weer helemaal raak is!

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt heel leuke cadeaus gekregen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Komt allemaal bovenop de leesstapel! Ik heb nog veeeel vakantie nodig om die stapel door te komen :-)

      Verwijderen
  6. Lang zal ze lezen, lang zal ze lezen, lang zal ze lezen in de gloriaaaaa! enne, ik ben benieuwd wat je van Zafon vindt, deel twee vond ik namelijk echt minder dan deel één, dus ik twijfel nog een beetje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook erg benieuwd! Jij vond deel twee dus ook minder dan deel één, ben niet alleen dan. Ik wil ze nu toch wel alle vier lezen/hebben, dus ik begin er met goede moed aan :-)

      Verwijderen