maandag 24 juni 2013

Boekboetiek verjaart - dag 1


Boekboetiek is jarig deze week en dat wordt natuurlijk gevierd. Deze week maak je iedere dag kans op een ander e-book. Vandaag maak je kans op Het Amazoneverbond van Ad van de Lisdonk!


Het Amazoneverbond

Vrouwen aan de macht - John Engles en Laura Sieberg onderzoeken wat lijkt op het fatale ongeval van een populaire politica. Ondanks de nodige tegenwerking komen ze er achter dat de vrouw is vermoord door een geheim genootschap van militante vrouwen. Deze groep stelt alles in het werk om vrouwen aan de top van de wereldorde te krijgen, en daarbij ontzien ze niets of niemand. Zijn de Amazones nog te stoppen voordat een door hen geregisseerd wereldwijd conflict losbarst?





Winnen?
Heel simpel! Om kans te maken op dit boek moet je alleen een reactie achterlaten bij dit artikel. Zorg voor een geldig e-mailadres zodat ik je kan contacteren als je wint.

Meer kans maken? 
Like de Facebookpagina of deel deze winactie op Twitter d.m.v. deze tweet: @Boekboetiek is jarig en dat wordt gevierd! Maak kans op #hetamazoneverbond van Ad van de Lisdonk! http://boekboetiek.blogspot.com/2013/06/boekboetiek-verjaart-dag-1.html  #winactie

Nog meer kans maken? 
Volg Boekboetiek dan op Bloglovin.


Helaas, deze winactie is afgelopen. De winnaar krijgt zo snel mogelijk bericht.




Bedankt Uitgeverij De Crime Compagnie voor het sponsoren van deze winactie!

16 opmerkingen:

  1. lijkt mij een spannend boek, leuke actie, ik doe graag me

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt mij een spannend boek, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk, gefeliciteerd!
    En nog veel blog plezier.

    Ik doe uiteraard mee :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je één-jarig bestaan! Klinkt een beetje gek haha.
    Dit lijkt me wel een leuk boek!
    lilian_x@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou dit boek graag winnen omdat ik er al positieve recensies over gelezen heb :-)

    Mijn e-mailadres is voetje@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb wel zin om te winnen! Lijkt me een spannend boek. Gefeliciteerd met de verjaardag van je blog!
    Ik volg je trouwens op bloglovin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tuurlijk doe ik mee met deze leuke win actie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee voor deze actie ! Ik volg je natuurlijk ook op bloglovin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. proficiat, mogen er nog vele jaartje bijkomen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee! sepia@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Annet van vliet25 juni 2013 om 08:46

    Geweldig ...dit is leuk....enne... van harte gefeliciteerd he!
    annetvanvliet@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkige verjaardag en hier doe ik graag aan mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gelukkige verjaardag en hier doe ik graag aan mee

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeh, nog net op tijd terug van vakantie om mee te doen. Ik heb al veel goeds gehoord over dit boek en waar graag een kansje.
    Ik volg je op facebook en bloglovin en heb getweet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op de val reep toch nog meedoen met deze prijsvraag. Ik wist niet of dit boek iets voor mij zou zijn, maar ik heb er veel goede verhalen over gehoord. Ik volg je op facebook, twitter en heb dit bericht getweet.

    BeantwoordenVerwijderen