dinsdag 18 juni 2013

Sneak preview: Recensies op komst!

De zondares De leesclub voor het einde van het leven Kom naar huis

Nog maar pas ging ik de uitdaging Ik lees Nederlands! aan, en ik moet al bekennen dat de boeken die nu op mij wachten helemaal niet meetellen. Toch wil ik jullie graag al een idee geven van de recensies die jullie snel mogen verwachten.


Voor de Boekbloggers Leesclub lees ik dit keer De Zondares van Tess Gerritsen. Ik las een tijdje geleden De laatste sterft en sindsdien ben ik verkocht aan haar boeken. Heerlijk spannend!

Van uitgeverij Ambo kreeg ik een exemplaar van De leesclub voor het einde van het leven van Will Schwalbe toegestuurd. In dit boek beschrijft Will Schwalbe de laatste maanden van het leven van zijn moeder, die kort daarvoor te horen heeft gekregen dat ze kanker heeft. Beiden vinden elkaar door boeken te bespreken. Het lijkt me een heerlijk boek, maar ik vind de titel zo moeilijk te onthouden. Ik maak er voor het gemak maar De leesclub van.

Van Artemis & Co kreeg ik Kom naar huis van Julie Kibler. Kom naar huis gaat over een 89-jarige blanke vrouw die samen met haar jonge, zwarte kapster een road trip door Amerika maakt en herinneringen aan lang vervlogen tijden ophaalt.


Tot de volgende keer!

9 opmerkingen:

  1. Het boek 'De leesclub...' spreekt me wel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op Tess Gerritsen! :) Ik moet echt snel haar laatste boek gaan lezen. Ik vind Verdwijn erg goed!

    Mel@thedailyprophecy.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb tot nu toe alleen nog maar De Laatste Sterft gelezen en daar was ik echt weg van.

      Verwijderen
  3. Ik ben heel erg benieuwd naar jouw mening over deze boeken! De eerste twee lijken mij erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom naar huis lijkt me een erg leuk boek! Ik houd wel van roadtrips en boeken die daarover gaan, ik ga je blog zeker in de gaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop je begin juli te mogen verblijden met de recensie, Yolande!

      Verwijderen
  5. Ik heb nog nooit een boek van tess gerritsen gelezen maar ik weet dat mijn zus er al veel gelezen heeft en ze erg goed vind. Nederlandse schrijfster Esther Verhoef is ook erg goed als je er nog 1 zoekt

    BeantwoordenVerwijderen