vrijdag 8 augustus 2014

IKEA Papershop

Bron alle foto's: www.ikea.com

Het Zweedse IKEA is al jaren het budgetwalhalla voor interieurspullen, maar vanaf nu kunnen ook stationery-fanaten hun hartje ophalen in de nieuwe Papershop. Wat denk je bijvoorbeeld van deze prachtige (én supergoedkope) notitieboeken, washi tapes en stickers? Gelukkig is IKEA niet in de buurt, ik zou er niet aan kunnen weerstaan!

Framställa tape, set van 4
€ 5.99

Historisk notitieboek 14x10 cm
€ 2.99

Historisk stickers, 14 stuks
€ 0.50

Växtglädje notitieboek 20x16
€ 4.99

Överlägsen kaarten, set van 4
€ 0.99



Al deze en nog veel meer leuke IKEA Papershop-spulletjes vind je hier!

Welke dingen zou jij allemaal in je karretje gooien bij IKEA?

10 opmerkingen:

  1. Ik was er een tijdje geleden met mijn tante en heb er, tot mijn grote verbazing, volledig aan kunnen weerstaan. Al heb ik wel alles uitgebreid staan bewonderen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben toevallig gisteren bij een Ikea geweest en .. ik vond de papershop wat tegenvallen. Oké, niet helemaal eerlijk, heb natuurlijk wel wat gekocht haha, maar de notitieboekjes vond ik tegenvallen. (heb zelf alleen van die kaartjes met nummers erop gekocht voor creatieve momenten)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat jammer. Ik heb de collectie nog niet in het echt gezien. Misschien vind ik het dan ook niks meer.

      Verwijderen
  3. Ow leuke dingen, weer een reden om naar de Ikea te gaan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my god hoe fantastisch is dit, ik wil naar Ikea!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat leuk!
    Ik ga eigenlijk nooit naar Ikea, maar mocht ik er toch eens zijn, dan neem ik zeker een kijkje bij de papierwaren. Net als jij ben ik er ook helemaal aan verslaafd. In de HEMA moet ik me altijd inhouden! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De HEMA heeft zo'n leuke spulletjes, en voor die prijs wordt dan wel heel verleidelijk he.

      Verwijderen
  6. Leuk! Wij gaan waarschijnlijk morgen naar Ikea :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In België is die er al een tijdje en ik vind het wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen