zaterdag 13 oktober 2012

EVENEMENT | Boekenbeurs 2013


Van 31 oktober tot en met 11 november kunnen alle boekenliefhebbers hun hartje weer ophalen tijdens de jaarlijkse Boekenbeurs in Antwerp Expo. 60 000 boeken verspreid over 20 000 m² zijn de natte droom van iedere boekenwurm!


Deze 76ste editie staat in het teken van de Boekenheld. Te midden van alle andere media houdt het papieren boek nog steeds stand. Zo is er dit jaar de stand Jonge Helden, helemaal in het teken van jonge auteurs die korte optredens en performances geven. Geen gewone signeersessies dus!

Verder zijn er ook dit jaar weer heel wat themadagen te ontdekken op de Boekenbeurs. Op 1 november draait alles rond de levenskracht van boeken. Meer dan 25 auteurs, waaronder Arthur Japin, Herman Brusselmans en Rika Ponnet geven antwoord op al je vragen over geluk, stress, mindfulness en zelfhulp. Zaterdag 3 november staat de Boekenbeurs in het teken van opvoeding en het gezinsleven en zonder 4 november is het Architectuur- en Bouwdag, voor alle lezers met een baksteen in de maag! Op 10 november staan luisterboeken centraal, een themadag die speciaal op kinderen gericht is. Bekende acteurs als Jelle Cleymans en Dimitri Leue brengen verhalen tot leven.

Naast alle speciale themadagen kan je op de Boekenbeurs natuurlijk ook iedere dag terecht voor talrijke signeersessies of een korte ontmoeting met je favoriete schrijver. Bekende en minder bekende auteurs geven het beste van zichzelf!

Het volledige programma en alle informatie die je zoekt over de Boekenbeurs vind je hier!


Tot de volgende keer!
Annelies


Zijn jullie ook van de partij op de Boekenbeurs? Welke auteurs willen jullie graag eens ontmoeten?



6 opmerkingen:

  1. dit lijkt me echt prachtig (ál die auteurs, wow), maar het is zo. ver. weg.. ooit. jij gaat wel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet nog kijken hoe ik het combineer, maar ik zou ook heel graag gaan. Ben de voorbije jaren steeds van de partij geweest.

      Verwijderen
  2. Ik kijk er al naar uit, alleen is het zo moeilijk kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk er al naar uit! (en ben er ook wel een beetje zenuwachtig voor... aangezien ik er dit jaar als auteur zal staan :))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou ik ook heel spannend vinden! Veel plezier en succes!

      Verwijderen
  4. Ik ga zeker aanwezig proberen te zijn op woensdag 31 oktober voor Philip Kerr. Ben al een tijdje fan van zijn Bernie Gunther boeken :)

    BeantwoordenVerwijderen