zondag 22 september 2013

Usem note cards


Via Twitter kwam ik in contact met Gijs van usem note cards. Usem-kaartjes zijn notitiekaartjes van bankkaartformaat. Ze zijn er in verschillende designs en je kan ze gebruiken als handgeschreven visitekaartje, boekenlegger of je kan ze gewoon vol kribbelen met alles wat je maar wilt.

Ik ben al een hele tijd op zoek naar originele visitekaartjes die niet te duur zijn. Nu zijn er op het internet genoeg webshops te vinden die visitekaartjes aanbieden, maar daar zit nooit echt iets naar mijn zin tussen. Wel mooie dingen, maar niks waarvan ik zeg: "Dat past echt bij mij en bij Boekboetiek.". Toen zag ik dat je bij usem een setje voorbeeldkaartjes kon aanvragen. Zo gezegd, zo gedaan. Een paar dagen later vond ik een mapje met de kaartjes en een persoonlijke boodschap van Gijs in de brievenbus.


Nu ben ik dus nog aan het brainstormen over die handgeschreven visitekaartjes die misschien wel echt wat voor mij zijn!


Tot de volgende keer!
Annelies


7 opmerkingen:

  1. Gaaf zijn ze he?! Ik heb laatst ook zo'n setje gekregen. Vind ze erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze he? Ik heb ze ook al binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zo onlangs besteld en er al visitekaartjes van gemaakt :). Ook heb ik ze gebruikt voor kleine notities, wat ook erg leuk is. Gelukkig kun je met zo'n proefsetje lekker experimenteren :)

    BeantwoordenVerwijderen