zondag 2 september 2012

Favorieten van de maand augustus


De dagen worden stilaan langer, morgen begint het nieuwe schooljaar, nieuwe collecties hangen in de winkel, ... De zomer loopt echt op zijn einde nu we augustus vaarwel hebben gezegd, maar mijn favorieten van de maand heb je nog wel tegoed! Lezen jullie mee?

  1. De kleur van melk - Nell Leyshon  ««««
  2. Kelderkind - Kristien Dieltiens  «««½
  3. Britannia Road 22 - Amanda Hodgkinson  «««
  4. De magie van liefde - Sarah Allen  ««««½
  5. Schaduw van de Beul - Franck Thilliez  ««««
  6. Het vergeten gezicht - Solange Leibovici  ««½
  7. Indien plaats beschikbaar - Sofie Rozendaal  ««««
  8. Het Winnaareffect - Ian Robertson  «««

Ik heb de voorbije maand heel wat goede boeken gelezen, maar ook een aantal die ik maar zozo vond. Favoriet van de maand augustus is voor mij dus De magie van liefde van Sarah Allen. Een magische roman die je een warm gevoel geeft vanbinnen!



Tot de volgende keer!
Annelies

3 opmerkingen:

  1. Ik ken alleen Britannia Road van naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat staan er interessante titels tussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu ik het zo allemaal bij elkaar zie, heb ik een bont allegaartje gelezen de voorbije maand!

      Verwijderen