woensdag 17 januari 2018

4 x inspirerende podcasts

Bij Tales from the Crib is januari podcastmaand en dat kan ik alleen maar toejuichen, want naast luisterboeken zijn ook podcasts helemaal mijn ding tegenwoordig. Vandaag deel ik een paar van mijn pas ontdekte, inspirerende favorieten met jullie. 


Mentor en blogger Rachael Kable deelt via deze podcast haar persoonlijke ervaringen en tips over alles wat met mindfulness te maken heeft. Alle stukjes zijn vrij kort, waardoor je ze makkelijk kunt inpassen in het dagelijks leven.

In deze reeks interviewt life coach Katherine Mackenzie-Smith inspirerende introverte mensen. Het Australische accent is even wennen, maar de gesprekken zijn wel de moeite waard.

Hypnotherapeut Chel Hamilton gidst je met een aangename stem door mini meditatiesessies. De sessies duren maximum tien minuten en zorgen ervoor dat je helemaal tot rust komt. Ik luister er het liefst naar vlak voor het slapengaan.

Tegenwoordig moet alles in het leven snel en efficiënt gaan. Maar het kan ook anders. Dat bewijst Brooke van The Slow Home Podcast. Na een postnatale depressie besloot ze weer écht te gaan leven en kwam ze terug in contact met wat echt belangrijk is. In haar podcast komen allerlei onderwerpen aan bod waaronder yoga, mindfulness en minimalisme.


Zoals je merkt, luister ik veel naar podcasts die te maken hebben met mindfulness en self care. Lilith van Tales from the Crib deelde haar favoriete podcasts en die gaan dan weer over totaal andere onderwerpen. 

Ben jij ook podcastfan? Deel dan zeker jouw tips in de reacties hieronder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten