zondag 8 mei 2016

Gewoon Gelukkig #7

Wat ben ik blij dat het eindelijk mooi weer is! Alleen al met die paar zonnige dagen van afgelopen week zou ik een hele Gewoon Gelukkig kunnen vullen. Maar er waren natuurlijk nog een heel wat andere dingen die me een lach op mijn gezicht bezorgden.



Genoten
De eerste "blotebenendagen" van het jaar, wat zijn ze toch heerlijk! Dat mijn benen nog zo wit zijn dat ze bijna licht geven vergeet ik voor het gemak maar even.

Gelezen
Een paar vrije dagen en feestdagen zorgden ervoor dat ik de laatste weken heel wat heb kunnen lezen. Met de thriller De onderkant van sneeuw van Ilse Ruijters lukte het me zelfs om weer eens een boek uit eigen kast te lezen.

Gesmuld
Wat doet een rechtgeaarde Belg als de zon tevoorschijn komt? Barbecueën natuurlijk! En dat je de dag nadien nog alle restjes kan opeten, vind ik eigenlijk nog het allerleukste aan barbecueën.

Gekocht
Toen ik er achter kwam dat er een nieuwe e-novella van Sophie Jackson te koop was, wist ik niet hoe snel ik het ding in mijn digitale winkelkarretje moest gooien. In een mum van tijd was het boek(je) natuurlijk uit, maar zo'n nieuwe portie Kat en Wes deed toch deugd. Nu is het wachten op het laatste deel van de trilogie dat in juni uitkomt!

Gekregen
In mei en juni staan er twee blogtours op het programma waarvoor ik alvast de boeken toegestuurd kreeg. Toevallig gaat het om twee thrillers van Vlaamse bodem: Seance van Kevin Valgaeren en Kruis en munt van Koen Strobbe.

Geblogd
De laatste weken ben ik volop bezig met een grote opruimactie achter de schermen. Oude blogposts aanpassen, artikels die niet meer van toepassing zijn verwijderen, ... Zo'n blogarchief van bijna vier jaar opschonen neemt best wat tijd in beslag!

Geïnspireerd
Valt het jou ook zo op dat iedereen tegenwoordig altijd met zijn/haar smartphone bezig is? En maak jij je daar zelf ook schuldig aan? Ik wel. En dat vind ik soms wel jammer, want je mist heel wat mooie momenten, gewoon omdat je te druk bezig bent met ze vast te leggen op sociale media. Sas schreef hier een inspirerend artikel over!

Geliket
Joany's artikel over geld verdienen met je boekenblog, maakte heel wat los in de boekenblogwereld. En dat vind ik juist goed! Ik lees/hoor graag wat andere bloggers denken over dit soort dingen en ben dan ook heel blij dat Joany deze discussie gestart heeft.


Waar word jij zoal gelukkig van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten