donderdag 1 mei 2014

Favorieten van de maand april


April was niet echt mijn meest succesvolle leesmaand. Ik kon (maar) vier boeken afvinken op mijn lijstje, al zit daar wél een boek tussen dat ik niet snel zal vergeten! Kwaliteit voor kwantiteit zullen we maar zeggen. Kijk je mee?

Charly - Patrick De Bruyn «««½

Mijn favoriete boek van april was zonder twijfel Het verlangen naar Mill River van Darcie Chan. Deze Amerikaanse schrijfster vond geen uitgeverij voor haar manuscript en gaf het dus zelf uit als e-book, waarna het een echte hit werd. Een hartverwarmende roman, gevuld met sympathieke personages!


In april las ik niet alleen leuke boeken, ik werd ook een paar keer genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award. Verder verscheen er in april ook een nieuwe hardcovereditie van Een weeffout in onze sterren van John Green, waarvan ik een exemplaar mocht weggeven. 

In mei mag je alvast recensies verwachten van o.a. De boekenapotheek aan de Seine van Nina George en De goden van de Olympus van Barbara Graziosi. Ook doe ik in mei mee aan de blogtournee van Gezworen vrienden, de nieuwe thriller van Edward Hendriks.

Wat was jouw favoriete boek van de afgelopen maand?


3 opmerkingen:

  1. Voor mij was dat 'Met één been in het graf' van Jeaniene Frost.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk overzichtje! Ik heb ze niet gelezen en zal eens even gaan neuzen ertussen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had een week vakantie in April en dus veel gelezen. Mijn absolute favoriet was Ik ben Pelgrim. Jouw favoriete boek van de afgelopen maand zet ik op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen