woensdag 2 april 2014

Favorieten van de maand maart


Maart is weer voorbij. Voorbij gevlogen zou ik durven zeggen. Zo snel zelfs dat ik maar tijd had voor vijf boeken. Maar daar zaten wel een paar pareltjes tussen! Kijk je mee?


Mijn favoriete boek van maart was als ik terugkijk overduidelijk De Kindertrein, op de voet gevolgd door Post voor mevrouw Bromley van Stefan Brijs.

Ook voor april liggen er weer mooie nieuwe boeken in het verschiet, o.a. Leven! met een manisch depressieve stoornis van Yvon Schouten en Gedane zaken van Amanda Hodgkinson. Verder hoop ik ook nog een paar boeken uit mijn eigen kast te lezen.


Wat was jouw favoriete boek van de afgelopen maand? Welk boek lees jij zeker in april?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar De Kindertrein, zeker na jouw recensie! Mijn favoriete boek van maart was Dodenweg van Olga Hoekstra, een thriller van de bovenste plank, goed boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favoriete boek was absoluut zonder enige twijfel Breek Me van Tahereh Mafi. Daarin deed ik zo'n shocking ontdekking over de hoofdpersoon dat ik echt even dacht dat ik helemaal knettergek werd xD

    BeantwoordenVerwijderen