donderdag 27 juni 2013

Boekboetiek verjaart - dag 4



Boekboetiek is jarig deze week en dat wordt natuurlijk gevierd. Deze week maak je iedere dag kans op een ander e-book. Vandaag maak je kans op Verleiding, een verhalenbundel met een vleugje erotiek.


VerleidingHij keek op en lachte naar Alexandra, die onmiddellijk een zindering door haar lijf voelde gaan. Die blauwe ogen, die fijne lachrimpels, het schuine trekje rond zijn mond. Meteen, de allereerste keer dat ze hem zag, had hij dat bij haar gedaan: iets losgemaakt dat ze van zichzelf niet kende. Lust op het eerste gezicht.

Foute mannen doen het goed in vrouwenthrillers. Het genre is er zelfs groot mee geworden. En foute mannen bestaan niet zonder een flinke dosis seksuele spanning. In navolging van de hype rondom de trilogie Vijftig Tinten Grijs, schrijven de Ladies of Crime & hun partners een spannend kort verhaal met een vleugje erotiek.




Winnen?
Heel simpel! Om kans te maken op dit boek moet je alleen een reactie achterlaten bij dit artikel. Zorg voor een geldig e-mailadres zodat ik je kan contacteren als je wint.

Meer kans maken? 
Like de Facebookpagina of deel deze winactie op Twitter d.m.v. deze tweet:
@Boekboetiek is jarig en dat wordt gevierd! Maak kans op #verleiding! http://boekboetiek.blogspot.com/2013/06/boekboetiek-verjaart-dag-4.html  #winactie

Nog meer kans maken? 
Volg Boekboetiek dan op Bloglovin.

Helaas, deze winactie is afgelopen. De winnaar krijgt zo snel mogelijk bericht!




Deze winactie kwam tot stand i.s.m. Uitgeverij De Crime Compagnie.

5 opmerkingen:

  1. Ik word helemaal verleid doorhet boek! Ik kan het niet weerstaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word helemaal verleid doorhet boek! Ik kan het niet weerstaan....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een spannend boek! frissemeid33@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lijkt me een heel goed boek, doe graag mee :)

    volg je op Bloglovin & Facebook
    En heb het berichtje getweet

    rosemchallen [@] gmail [.] com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lijkt me een heel goed boek, doe graag mee :)

    volg je op Bloglovin & Facebook
    En heb het berichtje getweet

    rosemchallen [@] gmail [.] com

    BeantwoordenVerwijderen