woensdag 3 oktober 2012

Favorieten van de maand september


Zonder dat we het goed en wel beseffen, heeft de herfst ons land nu helemaal in zijn greep. Sommige mensen willen de zomer zo lang mogelijk vasthouden, voor anderen kan het niet snel genoeg winter zijn. Tot welke categorie jij ook mag behoren: lezen is het ideale tijdverdrijf voor elk seizoen! Vandaag nog even mijn favorieten van september op een rijtje!


Vrij spel - Carlijn Vis «««½
23 augustus - Sabine De Vos ««««
Vaarwel mijn liefste - Petra Nemcova «««½
De Gevangene van de Hemel - Carlos Ruiz Zafón «««««
Bajaar - Marthe Heesen «««½
Onder het water - Morgan McCarthy «««

Mijn favoriet is ondertussen voor iedereen overduidelijk: De Gevangene van de Hemel is onbetwiste
deze maand!

Van welk boek hebben jullie het meest genoten de voorbije maand?



Tot de volgende keer!
Annelies

5 opmerkingen:

  1. Het verhaal van mijn zelfmoord van Viktor Staudt; aangrijpend en krachtig, een aanrader! En het boek welke ik bijna uit heb (en waarvan binnenkort een recensie op mijn blog komt): Openhartig van Patricia Vlasman, ook de moeite van het lezen waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door jouw heb ik de laatste twee dagen van september Vaarwel mijn liefste van Petra Nemcova gelezen en dus gelijk mijn favoriet voor deze maand want apres ki was leuk maar dit was veel mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De gevangene van de hemel moest ik ook maar eens gaan lezen. Hoor er alleen maar positieve reacties op. :)

    BeantwoordenVerwijderen