vrijdag 21 september 2012

Boekenfestijn Hasselt: Sfeerbeelden

Na lang wachten was het vandaag dan zover: Het Boekenfestijn in Hasselt! Een echte hoogdag voor een boekenwurm als ik. Jullie konden eerder mijn wishlist al bekijken en ik kan jullie al verklappen dat ik geen enkel boek van mijn lijstje heb gekocht, maar dat ik wel netjes binnen mijn budget ben gebleven! Een overzicht van mijn aankoopjes krijgen jullie morgen, maar vandaag al een paar sfeerfoto's!

Zoals jullie kunnen zien op de foto's was het niet echt druk vandaag. Ik heb in ieder geval al drukker geweten, zelfs op een weekdag. Dat was dus wel een meevaller want ik hou er niet van als iedereen met zijn trolley tegen mijn schenen op knalt of ligt te duwen.


Wat mij verder opviel was dat de prijzen op het Boekenfestijn de laatste jaren een beetje gestegen zijn. Alles wordt duurder - zelfs het Boekenfestijn, helaas. Het is natuurlijk nog steeds vele malen goedkoper dan bij de boekhandel, dus je kan nog steeds superkoopjes doen!


Ik heb deze keer niet zo veel gekocht als andere jaren. Ik ga voornamelijk voor de romans en de geschiedenisboeken. In deze laatste categorie was er dit jaar opvallend minder keuze (maar één tafel). Voor de romanliefhebber is het Boekenfestijn elk jaar meer het Walhalla (wel 10 tafels)!

Voor lezers die zin gekregen hebben om ook nog te gaan boekenshoppen: Nog tot zondag kan je het Boekenfestijn een bezoekje brengen in de Ethias Arena in Hasselt!

Hou morgen zeker Boekboetiek in de gaten als je benieuwd bent naar mijn koopjes van vandaag!


Tot de volgende keer!
Annelies

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat het lekker rustig was, ik heb ook altijd een hekel aan die karretjes tegen mijn benen of mensen die je elke keer weer tegenkomt en overal blijven stoppen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch nog iemand! Dat is ook wat ik zo haat aan de solden: iedereen die duwt en me in de weg loopt :-)

      Verwijderen
  2. Oeh, ik krijg helemaal zin in November. Dan ga ik naar het boekenfestijn :)

    BeantwoordenVerwijderen