donderdag 27 december 2012

Mijn allernieuwste aanwinst(en)!

Bron: chicandgreendaily.com
Ik heb veel superleuke cadeautjes gekregen met Kerst (denk aan: warme plaid, ketting met een klokje, ...), maar dit ene cadeau wil ik jullie natuurlijk niet onthouden: mijn Sony e-reader, gekregen van mijn vriend. Kijk je mee?

Ik had het er al heel lang over, maar vond altijd wel een excuus om hem niet te kopen: te duur, niet nodig, onhandig, ... Mijn vriend heeft dan de beslissing maar voor mij genomen. Ik ben er echt zo blij mee.


Heb online nog een cover met een leeslampje besteld, zo is hij altijd beschermd en heb ik altijd licht bij.


Sony Reader™ LED Cover met Leeslampje (PRSACL22R) - Rood

Van mijn schoonouders kreeg ik ook nog een paar ouderwetse papieren boeken cadeau. Daar ben ik ook nog altijd heel blij mee!


En van uitgeverij Artemis & Co kreeg ik nog een leuk kerstcadeautje. Wildernisjaren van Linda Nijlunsing, het waargebeurde verhaal over een vrouw die na het overlijden van haar moeder naar Alaska trekt en daar een relatie begint met een lokale pelsjager.



Tot de volgende keer!
Annelies

Wat heb jij gekregen voor Kerst?

11 opmerkingen:

  1. die is echt gaaf, die e-reader!! ik wilde hem ook kopen maar lees nu op de ipad en vind dat ook lekker lezen :). En wat een supergoed idee, die recensie-pagina, alles overzichtelijk bij elkaar, een handige tip die ik in gedachten houd :). het boek wildernisjaren zit ook op mijn ipad te wachten op gelezen te worden, ben benieuwd naar dit boek, lijkt me een leuk interessant boek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het vooral belangrijk dat mijn reader E-Ink was, veel minder vermoeiend voor mijn ogen. (Heb ik sowieso al veel last van.) Ik ben benieuwd wat jouw mening zal zijn over Wildernisjaren. Niet-alledaags thema wel.

      Verwijderen
  2. Annelies ik heb deze e-reader ook en kan hem echt niet meer missen. Het lampje is heel handig vooral als je in bed leest. Veel plezier ermee en natuurlijk met je nieuwe boeken. Het boek Wildernisjaren lijkt me heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond hem eigenlijk best prijzig, er zijn ook veel goedkopere, maar uiteindelijk zal hij wel waar voor zijn geld zijn denk ik. Ik ben geen bedlezer, vind dat zo onhandig, maar met mijn ereader ga ik het er toch wel op wagen!

      Verwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke cadeautjes zeg :) Wat een schitterende Ereader, daar zul je vast veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaw mooie cadeaus! Boeken krijg ik ook nog steeds erg graag, maar zo'n eReader is ook erg handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij 's mooi! Mijn vriend heeft een Kindle en is daar erg blij mee. Zeker als we op reis zijn. Zelf hou ik het nog bij papieren boeken, omdat ik daar makkelijk in onderstreep/aantekeningen maak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie e-reader! Ik heb er ook een van Sony, maar hij is al wat ouder.
    Je bent goed verwend. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je e-reader is mooi! Ik heb speciaal geen sony genomen omdat ik er geen enkele echt leuk vond uitzien. Bij mij is het een witte kobo met paarse achterkant, maar jij bent de eerste met een mooie sony ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wit en paars zal ook wel knap zijn! Het maakte me verder eigenlijk niet echt uit hoe hij eruit ziet, als hij maar handig is he :)

      Verwijderen