dinsdag 7 juni 2016

WIN | Het Boek van Tess - Miriam Bruijstens


Ontmoet Tess, 23 jaar. Tess schrijft, Tess leeft en Tess doet. Dat laatste vooral, zonder veel na te denken over de gevolgen van haar acties. In Het boek van Tess maak je een zomer lang mee hoe Tess inspiratie opdoet voor haar boeken. Want om auteur te kunnen worden, moet je wel zorgen dat je zelf ook veel meemaakt, vindt ze. In haar eentje onderneemt ze gevaarlijke avonturen, met haar vriendinnen komt ze in bizarre situaties terecht en berooft ze een fontein. Gelukkig ontmoet ze iemand die haar rust geeft en haar na laat denken over haar leven. Aan hem vertelt ze haar grootste geheim.


Ik mag van uitgeverij Clavis één exemplaar van Het boek van Tess weggeven! Hier lees je wat ik van dit boek vond.

Wat moet je doen om kans te maken?
- Laat hieronder een reactie achter waarin je aangeeft dat je meedoet. (Zorg voor een geldig e-mailadres zodat ik contact met je kan opnemen als je gewonnen hebt.)

Meer kans maken?
- Volg Boekboetiek op Instagram.
- Deel dit bericht op Twitter: "Ik doe mee aan de winactie van @boekboetiek en maak kans op Het Boek van Tess: http://bit.ly/1TLVDlx"


Meedoen kan tot en met dinsdag 14 juni. De winnaar krijgt een mailtje van mij en heeft daarna drie dagen om te reageren, anders ben ik genoodzaakt om een andere winnaar te kiezen.

Veel succes!

Deze winactie is helaas afgelopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten