woensdag 8 juni 2016

WIN | 25 euro shoptegoed bij DeKaft.be


De Kaft begon in 1972 als tweedehandsboekhandel en groeide door de jaren heen uit tot één van de bekendste boekhandels in Gent. Eind 2014 sloot de winkel zijn deuren, maar dankzij Leen Van der Poten hoeven we niet te stoppen met snuffelen tussen al die tweedehandspareltjes. Zij gaat nu online verder met De Kaft

Als je op zoek bent naar voordelige, gezochte en verzorgde boeken moet je zeker eens een kijkje nemen op de webshop. Je vindt er heel wat nieuwe en minder nieuwe romans, kinderboeken en fantasyverhalen, maar ook historische non-fictie en boeken over spiritualiteit en filosofie. Klinkt goed? Het wordt nog beter! Ik mag namelijk 25 euro shoptegoed weggeven aan één gelukkige lezer!

Wat moet je doen om kans te maken?
- Laat hieronder een reactie achter waarin je aangeeft dat je meedoet. (Zorg voor een geldig e-mailadres zodat ik contact met je kan opnemen als je gewonnen hebt.)

Meer kans maken?
- Volg Boekboetiek op Instagram.
- Deel dit bericht op Twitter: "Ik doe mee aan de winactie van @boekboetiek en maak kans op 25 euro shoptegoed bij boekhandel De Kaft: http://bit.ly/1UfGahe"


Meedoen kan tot en met woensdag 15 juni. De winnaar krijgt een mailtje van mij en heeft daarna drie dagen om te reageren, anders ben ik genoodzaakt om een andere winnaar te kiezen.

Veel succes!

Deze winactie is helaas afgelopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten