zondag 21 februari 2016

Gewoon Gelukkig #4

De laatste Gewoon Gelukkig is alweer meer dan een maand oud, maar dat betekent niet dat ik de afgelopen weken heb stilgezeten, integendeel. Leuke boeken, een nieuwe gym, valentijn en heel wat inspirerende blogjes maakten me (buiten)gewoon gelukkig!


Geliket
Van Dina's blogje over zelfliefde werd ik instant blij! Want ook in tijden waarin we onszelf graag met de halve wereld vergelijken op sociale media is er niks mis met een beetje zelfliefde zo nu en dan. En dat moet ik mezelf ook vaker inpeperen dan me lief is, geloof me.

Geïnspireerd
Ik maakte vorige week eindelijk weer een Instagramaccount aan! Mijn vorige account verwijderde ik al snel weer omdat ik er eigenlijk niks mee deed, maar nu steeds meer (lees: alle) inspirerende bloggers volop leuke foto's posten, miste ik gewoon de helft van de pret op het internet. Je kunt me op Instagram trouwens ook terugvinden als @boekboetiek.

Gesport
Begin dit jaar veranderden mijn vriend en ik van gym en daar hebben we nog geen seconde spijt van gehad. Ik ben gemotiveerder dan ooit om vooruitgang te boeken en heb dan ook meer gesport dan gelezen de afgelopen weken. Oeps!

Gelezen
Grapje! Natuurlijk heb ik ook best wat gelezen de laatste tijd. Ik verdronk in de boeken van Sophie Jackson en nu ik dit blogje schrijf, heb ik net Een leven na jou van Jojo Moyes dichtgeslagen.

Gekeken
Het rotweer van de laatste weken loont zich niet alleen perfect voor lezen, maar ook voor films en series kijken. Als je nog op zoek bent naar een leuke film voor een grijze middag, dan kan ik je zeker The Martian aanraden, een boekverfilming natuurlijk! 

Geblogd
Het meest gelezen blogje van de laatste maand was de recensie van Haar naam is Poppy Day, een boek waar ik nochtans niet onverdeeld enthousiast over was. Ook de inspiratie voor een boekige bruiloft viel in de smaak.

Geraakt
Met Valentijn genoot ik niet alleen van een lekker etentje (mijn vriend was de chef van dienst!) maar ook van alle lijstjes met romantische must reads en andere valentijnsblogjes. Zo was ik echt ontroerd door deze prachtige loveshoot met Peter en Greet in de hoofdrol. Ze zijn meer dan 55 jaar getrouwd, maar de liefde spat er nog steeds van af! 

Gestemd
Emmy van Zon en maan gaat op zoek naar de leukste YA-blogs en daar kun jij haar bij helpen. Tot eind deze maand kun je hier je favoriete boekenblogs nomineren. Ik heb mijn genomineerde alvast doorgegeven. Jij ook?

Waar werd jij de laatste tijd gewoon gelukkig van?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten