woensdag 29 oktober 2014

Roze boeken tegen borstkanker


Je zag ze misschien al voorbij komen op andere boekenblogs: stapels roze boeken tegen borstkanker. Oktober is namelijk Maand tegen Borstkanker en om dit extra onder de aandacht te brengen riep Marjolein van Serendipity Books dit geweldige initiatief in het leven. 

In België en Nederland krijgt één op negen vrouwen vroeg of laat borstkanker, een duizelingwekkend aantal. Ik wens deze vreselijke ziekte echt niemand toe en ik draag dan ook graag mijn steentje bij door mijn roze boeken uit de kast te halen, jij ook?

2 opmerkingen:

  1. Een boekenworm als ik kijkt natuurlijk vooral ook naar welke boeken er in die stapel voorkomen. 'Italiaans voor beginners' heb ik lang geleden eens gelezen (volgens mij heb ik Erica James door dit boek leren kennen). 'Ishq en Mushq' kocht ik nog langer geleden ooit op het Boekenfestijn, maar ik ben nog nooit aan het lezen toegekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk stapeltje boeken... veel leesplezier! :)

    BeantwoordenVerwijderen