vrijdag 2 augustus 2013

Favorieten van de maand juli


Sommigen onder jullie hebben hun vakantie er al opzitten, anderen genieten nog volop en nog anderen kijken er reikhalzend naar uit. Ik behoor zelf tot de laatste groep en ik heb me voorgenomen om tijdens mijn vakantie in september mijn leesstapel drastisch te doen krimpen. In juli is het me niet echt gelukt, al heb ik wel een paar boeken van mijn leeslijstje kunnen strepen. Nog even alle boeken van de voorbije maand op een rijtje!


Voor jou - Jojo Moyes «««««


De boeken die me het meest zijn bijgebleven zijn zonder twijfel Voor jou en Kom naar huis. Allebei meeslepende, ontroerende romans, ideaal voor deze zomer! Daarnaast kon ik ook nog eens vier boeken bij op mijn Ik lees Nederlands!-palmares schrijven.

In juli viel ik ook twee keer in de prijzen! Bij Patricia van DonderDesign won ik een setje zelfontworpen bladwijzers en op de Facebookpagina van Blossombooks won ik één van die geweldig posters met "You can't buy happiness, but you can buy books and that's kind of the same thing". Die krijgt een mooie plaats in de buurt van mijn boekenkast. (Ik wou bijna schrijven "in onze bibliotheek", maar eigenlijk is het een lege kamer waar alleen mijn boekenkast staat. Kan dus nog wel wat aankleding gebruiken.)

Voor augustus ligt alvast De Teruggekeerden klaar, een preread van de Not Just Any Book club. 


Wat was jouw favoriete boek van de voorbije maand?


Tot de volgende keer!
Annelies

4 opmerkingen:

  1. Oei oei ik kom amper aan twee boeken deze maand... Het zevende kind heb ik gelezen. Dat is natuurlijk wel een dikke, maar ik denk dat Schroder van Amity Gaige wel het beste vond dat ik gelezen heb deze maand. Ik heb gelukkig op het einde van de maand ook nog een weekje vakantie in het vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zevende kind staat ook nog op mijn lijstje, maar de dikte schrikt me ook wat af. Wat vond je ervan? Geniet van je vakantie!

      Verwijderen
  2. Hoi Annelies, heb je al kans gezien om iets over Matroesjka te lezen? Vorig jaar was je erg enthousiast over Passie en Piemelbloemen, de roman die ik samen met Sylvia schreef. Maar ik denk dat je deze roman, die weer heeeeeel anders is, ook in één ruk uit zult lezen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ilse, ik heb hem hier in België nog niet gezien in de boekhandel, zou dat kunnen? Passie & Piemelbloemen vond ik wel superleuk ja :-)

      Verwijderen