woensdag 6 februari 2013

Liebster Award!





Mijn hart maakte een sprongetje toen ik een mailtje kreeg van Suzanne van Wat lees ik nu? Een nominatie voor een heuse award: de Liebster Award! Er valt niet echt een award mee te winnen, maar daarom ben ik er niet minder blij mee. Bedankt, Suzanne!
Aan de Liebster Award zijn wel een paar (Engelse) regeltjes verbonden:

Regels:
  1. List 11 facts about yourself
  2. Answer the 11 questions the blogger who nominated you left
  3. Ask 11 new questions for those you nominate
  4. Choose 11 bloggers with less than 200 followers to nominate
  5. Go to each bloggers page and let them know about the award
  6. Thank the person who nominated you and link back to their blog

Dus we beginnen met de 11 feiten over mezelf:
  1. Ik ben enig kind.
  2. Ik droom ervan om ooit een boek te schrijven.
  3. Ik ben gek op thee en ik heb ontelbaar veel soorten in huis.
  4. Ik ben ook gek op chocolade(melk).
  5. Ik haat sneeuw.
  6. Ik heb hoogtevrees.
  7. Ik ben fan van retro- en vintagespulletjes.
  8. Ik ben een dikke nul in het in leven houden van planten.
  9. Ik kan absoluut niet rechts parkeren. 
  10. Ik rijd soms dus heel ver om een parkeerplaats te vinden waar ik in (en uit) durf.
  11. Ik heb een schoenen- en tassenverslaving. (En een juwelen- en boekenverslaving...)

Suzanne's vragen aan mij samen met mijn antwoorden:
  1. Wat is je lievelingsboek? Alle boeken van Carlos Ruiz Zafon.
  2. Wat is je lievelingseten? Spaghetti.
  3. Wat is je sterrenbeeld? Maagd.
  4. Wat dacht je toen je dit zag? Yess, een award!!
  5. Welke kleur shirt draag je? Op dit moment geen shirt, maar mijn pyjama.
  6. Je lievelingskleur? Blauw.
  7. E-book or paper book? Sinds ik een e-reader heb, lees ik veel e-books, maar de charme van een papieren boek zal voor mij nooit verloren gaan.
  8. Lievelingswinkel? C&A
  9. Facebook of Twitter? Facebook voor de spelletjes en Twitter voor de meer 'zakelijke' communicatie.
  10. Welke sport doe je? Ik doe vier keer per week krachttraining en in de zomer fiets ik graag.
  11. Wat ga je nu doen? Tandenpoetsen en slapen!

Mijn 11 vragen voor andere bloggers:
  1. Thrillers of chicklit?
  2. Wat is je favoriete dessert?
  3. Welk soort chocolade vind je het lekkerst?
  4. Ben je een ochtend- of een avondmens?
  5. Lezen of schrijven?
  6. Wat is jouw lievelingsparfum?
  7. Wat wilde je vroeger worden (beroep)?
  8. Wat is je favoriete vakantiebestemming?
  9. Wat is je favoriete tv-programma?
  10. Innerlijk of uiterlijk?
  11. Fietsen of lopen?

Normaal gezien moet ik nu 11 andere bloggers nomineren, maar omdat ik het zo moeilijk vind om 11 bloggers te vinden die nog niet genoemd zijn, laat ik de nominaties maar voor wat ze zijn. Voel je vrij om mijn vragen te beantwoorden op jouw blog en jezelf 'genomineerd' te verklaren.


UPDATE
Ik ben ondertussen ook genomineerd door Soraya van Sorayavindt, waarvoor bedankt! Daarom beantwoord ik ook nog even haar vragen:
  1. Noem een gebeurtenis waarbij je ontzettend trots was op jezelf. Toen ik afstudeerde en de prijs voor beste student van mijn richting mocht ontvangen.
  2. Stel ze gaan jou klonen, wat moeten ze dan aanpassen? Eén exemplaar van mij is al voldoende voor de wereld denk ik, dus liever geen Annelies-klonen!
  3. Wat is jouw lievelingsblog? De mijne? :-) 
  4. Wat is jouw meest nutteloze app op je telefoon? Een barcodescanner.
  5. Noem een levensmotto waar jij je nooit aan zou kunnen houden.
  6. Een foto verslag of een geschreven verslag? Een fotoverslag.
  7. Spiegels of een muur? Een muur.
  8. Welke fobie heb jij? Ik heb hoogtevrees.
  9. Wat is jouw lievelingskinderfilm? De Aristokatten.
  10. In welk ander land dan Nederland zou jij willen wonen? In België :-)
  11. Wat weet bijna niemand over jou? Dat ik vaak huil in mijn slaap.
UPDATE
Ondertussen ben ik ook nog een keer genomineerd door Patricia van DonderDesign! Dus hier komen ook mijn antwoorden op haar vragen!
  1. Welke sport beoefen je en hoe lang al? Ik doe krachttraining sinds bijna anderhalf jaar.
  2. Boekenworm of vakantielezer en waarom? Absoluut boekenworm! Je weet wel waarom :-)
  3. Als je een bekend persoon mocht ontmoeten wie zou je willen ontmoeten? Vin Diesel!
  4. Agenda van papier of digitaal? Zeker een papieren agenda. Ik begrijp niet hoe mensen het kunnen doen met alleen een digitale agenda. Ik moet kunnen bladeren en schrijven en weer schrappen.
  5. Wat is je lievelingsboek? De reeks van Zafón vind ik geweldig.
  6. Fotografeer je veel? Ja, tegenwoordig vooral met mijn smartphone. Kwestie van af en toe een dagboek te kunnen posten.
  7. Welke blogs zijn favoriet om te lezen/kijken? Ik volg ontzettend veel blogs via Bloglovin, over uiteenlopende onderwerpen, dus ik vind het moeilijk om een keuze te maken.
  8. Welke tv-series kijk je? The Walking Dead is op dit moment mijn favoriete serie, maar ook Bones en Rizzoli & Isles vind ik leuk.
  9. Heb je een vreemde gewoonte? Ik drink zelden of nooit een glas of kopje helemaal leeg, er blijft altijd een bodempje achter.
  10. Wat voor werk doe je? Ik ben medisch secretaresse.
  11. Wat vind je het leukst aan bloggen? Ik vind het geweldig om mijn mening over boeken te kunnen verkondigen zonder dat ik mensen ga vervelen.

Tot de volgende keer!
Annelies

2 opmerkingen:

  1. Ik had je ook genomineerd! :) http://sorayavindt.nl/?p=1759

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag het ja (bedankt!), had jouw vragen daarom onder UPDATE beantwoord!

      Verwijderen