zaterdag 2 februari 2013

Favorieten van de maand januari


De eerste maand van het nieuwe jaar is al weer gepasseerd en ik weet niet of het aan mij ligt, maar volgens mij komt de lente stilaan dichterbij. Ik heb de voorbije maand niet zoveel boeken gelezen als ik zou willen, maar er zaten wel een paar echte aanraders tussen! Kijk je mee?


Haar stille stem - Arthur & Carry Fleischmann «««½

Ik was twaalf en ik fietste naar school - Sabine Dardenne «««½

Familiestuk - Mireille Van Hout «««««

Mam, kun je me geld lenen - Elizabeth Burton-Phillips ««««

Wildernisjaren - Linda Nijlunsing ««««½

Moederziel - Marelle Boersma ««««½


Het is heel duidelijk: Familiestuk was mijn favoriete boek van januari. Een aangrijpende oorlogsroman waarin een familiegeheim centraal staat. Een echte aanrader!

Tot de volgende keer!

Wat was jouw favoriete boek van de maand januari?




1 opmerking:

  1. Leuk om te zien! Ik heb weer heel wat boeken om op mijn lijstje te zetten zie ik al weer.

    BeantwoordenVerwijderen