maandag 3 december 2012

Favorieten van de maand november


In de loop van de maand november begonnen bij mij de kerstkriebels al op te komen en ik ben dus heel blij dat het eindelijk december is, en dus bijna echt kerst! Maar voor het zover is, zet ik natuurlijk eerst nog mijn favorieten van de maand november op een rijtje!

Trees krijgt een Canadees - Bonnie Okkema ««««
Geliefden op leven en dood - Meike E. de Jong ««««½
Dagboek zonder data - Enig Bagnold «««
Houvast - Linda Jansma ««««
Het glazen masker - Olga van der Meer «««
De magie van Kerst - Cathy Kelly «««
PAAZ - Myrthe van der Meer ««««½

Zoals je kan zien heb ik dus echt goede boeken gelezen de voorbije maand. Geen enkel boek heeft me echt teleurgesteld, alleen had ik van De magie van Kerst gewoon iets anders verwacht dan de titel deed vermoeden. De twee allerleukste boeken die ik in november las, zijn Geliefden op leven en dood van Meike E. de Jong over een erg speciale relatie met een oudere man en PAAZ van Myrthe van der Meer, waarin ze het verhaal van haar eigen behandeling op de psychiatrie uit de doeken doet.

Wat was het leukste boek dat jij las de voorbije maand?


Veel leesplezier!
Annelies

1 opmerking:

  1. Je hebt inderdaad een prima leesmaand gehad. Ik heb nog nooit wat van Cathy Kelly gelezen. Ik wil wel, maar er is iets dat me telkens weer stopt... Ik denk toch dat ik verwacht teleurgesteld te worden. Jij was dat dus ook een beetje, met dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen