vrijdag 2 november 2012

Favorieten van de maand oktober


De herfst heeft duidelijk zijn intrede gedaan! Vorig weekend hebben we allemaal het genot gehad van een uurtje langer slapen, maar dat moeten we nu natuurlijk bekopen met dagen die een stuk korter lijken te zijn. Dit koude, gure weer is natuurlijk wel het ideale excuus om met een kop thee en een boek in de zetel of in bed te kruipen. Nog op zoek naar leestips? Kijk dan mee naar mijn favorieten van de maand oktober!

Ik heb niet zo heel veel boeken gelezen deze maand, maar wel veel verschillende genres! Non-fictie, historisch, waargebeurd, romantisch, ...

Libri di Luca - Mikkel Birkegaard ««««
Dokter Lievens - André Gysel «««½
Heerlijk Oneerlijk - Dan Ariely «««½
Zoon met een gebruiksaanwijzing - Eva Van der Linden ««««
Back to school! - Jen Minkman «««
Onder mijn hoede - Jacqueline Sheehan ««««

Zoals je kan zien, zijn er een aantal ex aequo's. Drie boeken verdienden de voorbije maand vier sterren, maar de prijs van Favoriet van de maand oktober gaat wat mij betreft naar... Zoon met een gebruiksaanwijzing van Eva Van der Linden, een erg aangrijpend boek van een jonge mama over haar zoontje met autisme. Een boek dat je leest met een lach en een traan!

Voor november heb ik ook weer een aantal erg leuke boeken klaarliggen om te lezen, dus hou zeker Boekboetiek in de gaten!


Welk boek heb jij met het meeste plezier gelezen de voorbije maand?


Tot de volgende keer!
Annelies

1 opmerking:

  1. Mijn favoriete boek van de afgelopen maand is toch wel Voor Ik Val van Lauren Oliver. Echt zo'n boek wat je aan het denken zet.

    BeantwoordenVerwijderen