donderdag 2 augustus 2012

Favorieten van de maand juli


Juli zit er alweer op en dus wordt het tijd om jullie mijn favorieten van de maand te presenteren. Ik heb in juli redelijk wat boeken kunnen lezen en hier volgt nog eens een overzichtje!

  1. Zondaarskind - Marion Pauw  ««««
  2. Passie en Piemelbloemen - Ilse Annegarn & Sylvia Beugelsdijk ««««
  3. Ysabella - Judith Visser ««½
  4. Jongens en Vuur - Ursula Hegi  ««
  5. Bloedschande - Sharon Bolton  ««««½
  6. Verbinding Verbroken - Abigail Carter ««««
  7. Taal is zeg maar echt mijn ding - Paulien Cornelisse ««½
  8. Zoeken naar Lena - Maureen Myant  ««««
  9. De Ooggetuige - Simone van der Vlugt ««««
  10. Offerande - Sharon Bolton «««½
  11. Kind van een oorlog - Anne Wiazemsky  «««

Zoals jullie kunnen zien, ben ik de voorbije maand erg gul geweest met sterren. Toch springt één boek eruit met een bijna perfecte score en dat is Bloedschande van Sharon Bolton. Als ik mij één boek voor de geest moet halen dat ik in juli gelezen heb, dan denk ik onmiddellijk aan Bloedschande. Een bloedstollende thriller die de naam "Favoriet van de maand" meer dan waardig is!

Op naar een volgende zomerse leesmaand!

Tot de volgende keer!
Annelies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten