dinsdag 12 april 2016

TAG | If in doubt, drink tea

Een tijdje geleden werd ik door Liesbet genomineerd voor deze tag. De titel bedriegt een beetje, want de vragen gaan eigenlijk helemaal niet over thee (in tegenstelling tot deze thee-tag die ik eerder al invulde). Liesbet liet zich namelijk inspireren door de vragen die je tegenwoordig op de labeltjes van Pickwick-theezakjes terugvindt. En die zijn verrassend leuk!


Ben je ooit naar de eerste hulp geweest?
Jammer genoeg wel. Meestal met dingen die uiteindelijk redelijk banaal bleken te zijn, zoals een hyperventilatieaanval bijvoorbeeld.

Heb je liever een jaar geen tv of een jaar geen snacks?
Ik denk dat een jaar zonder tv me veel makkelijker zou af gaan dan een jaar zonder snacks. Tv-kijken is nog goed te compenseren met boeken lezen, maar waardoor vervang ik die chips en chocolade?

Wat doe je het liefst op een regenachtige dag? 
Ik zou mezelf niet zijn als ik hier niet "lezen" op zou antwoorden. Maar ik kijk ook heel graag een mooie film of een spannende serie. Of ik doe dingetjes in huis die er anders niet van komen.

Wat is je meest favoriete kledingstuk? 
Er gaat niks boven een goed zittende jeans waar je alles bij kunt combineren. 

Heb je een stopwoord? 
Nee, dat denk ik niet. Of dat hebben anderen me tenminste nog nooit verteld.

Wat is je favoriete snoep? 
Chocolade!! Als dat onder de noemer snoep valt, anders ga ik voor smurfjes van Haribo.

Hoeveel paar schoenen heb je? 
*telt* Ik schat toch wel minstens een paar of dertig. Waarvan ik er natuurlijk maar een aantal echt veel draag. Maar je wilt toch niet op een morgen wakker worden en er achter komen dat je geen schoenen hebt die bij je outfit passen?

Waar stoor jij je snel aan? 
Ik stoor me wel eens aan onbeschofte mensen. Of mensen die veel lawaai maken in de bibliotheek. Of horen die ook bij de eerste categorie..?

Wat heb je het laatst gekocht? 
Een nieuwe jas! Het liep niet echt van een leien dakje - te goedkoop, te duur, te licht, te donker, te kort, te lang - maar uiteindelijk heb ik er toch eentje gevonden. 

Hoelang ben je ooit achter elkaar wakker geweest? 
Ik ben iemand die heel veel slaap nodig heeft, dus slaapgebrek probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. Al zal ik ooit misschien wel eens 24 uur achter elkaar wakker geweest zijn denk ik. In mijn jonge(re) jaren, that is.

In welk tijdperk zou je willen leven?
Er zijn heel veel perioden in de geschiedenis waar ik wel eens een kijkje zou willen nemen, maar als ik er eentje zou moeten uitkiezen om permanent in te leven, dan zou ik kiezen voor de Belle Epoque, een spannende tijd waarin alles veranderde, grote uitvindingen gedaan werden en nieuwe kunstvormen ontstonden. 


Lijkt deze tag jou ook wel leuk? Aarzel dan vooral niet om hem ook in te vullen op je blog, of bij de reacties wat vragen te beantwoorden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten