zaterdag 2 november 2013

Favorieten van de maand oktober


Het wordt kouder, het is al heel vroeg donker en dus wordt het tijd voor leuke boeken onder een dekentje met een tas thee erbij! In oktober heb ik alvast heel wat boeken gelezen die ik jullie allemaal kan aanraden.

Het Victoriaanse huis - John Boyne
De verborgen bibliotheek - A.M. Dean
Blok - Jan Brokken
De Lerares - Alissa Nutting
Klassiek - Anton van Hooff
Schuilplaats - Linda Jansma
De twaalf stammen van Hattie - Ayana Mattis
Het huis met de schaduw - Aminatta Forna
Wat Odette niet vertelde (maar James allang wist) - Edward Kelsey Moore
Jij veranderde mijn leven - Abdel Sellou


Zoals je ziet heb ik heel wat boeken gelezen in oktober. Het leukste boek vond ik toch wel Het Victoriaanse huis van John Boyne, maar ook Schuilplaats, Blok en Wat Odette niet vertelde (maar James allang wist) vond ik heel vermakelijke lectuur.

Voor de maand november liggen er weer een pak nieuwe boeken klaar, dat las je eerder deze week hier al.


Welke boeken stonden er op jullie leesmenu in oktober?


2 opmerkingen: