zondag 6 oktober 2013

Een blad per dag: de leukste journals



Bron: www.peterpauper.com
Ik ben echt fan van leuke notitieboekjes, schoolspullen en prullaria allerhande. Ook al liggen ze gewoon mooi te wezen op de kast (of eerder in de kast), ze zijn gewoon leuk om te hebben en te verzamelen. Het enige probleempje dat ik vaak heb met dat soort boekjes is dat ik ze te mooi vind om in te schrijven. Net zoals de volgende journals...

A Thought A Day: A Five Year Journal

A thought a day - A Five year journal
Schrijf iedere dag van het jaar één gedachte op. Als het jaar om is, begin je gewoon opnieuw. Doe dit vijf jaar lang en je boekje wordt een mooi overzicht van de voorbije jaren.






Daily Gifts: A Five-Year Gratitude Journal


Daily gifts - A five year gratitude journal
In dit dagboek kan je iedere dag opschrijven waar je dankbaar voor bent. Kwestie van eens na te denken over de leuke, kleine dingen in het leven.







Why I Love You: A Journal of Us



Why I love you - A journal of us
In dit leuke rode boekje kan je alles kwijt over jezelf en je grote liefde. Er is plaats voor foto's, anekdotes en vragen die je samen kunt invullen.






The Book Lover's Journal: My Personal Reading Record

The Book Lover's Journal
Het perfecte dagboek voor boekenwurmen! Je kan er alles in kwijt over je gelezen boeken. Er zijn zelfs sterretjes om aan te geven hoe goed je een boek vond.








Al deze leuke boekjes vond ik in de webshop van Peter Pauper Press. Ze hebben de leukste bladwijzers, notitieboekjes, gastenboeken, adresboekjes, kalenders, ... die je je maar kunt inbeelden en nog veel meer. Ik weet niet of ze ook naar Europa verzenden, maar alleen al door hun webshop snuffelen is de moeite waard. Een aantal dingen uit hun assortiment vind je trouwens ook bij Bol.com heb ik ontdekt. Ontdek alles van Peter Pauper Press bij Bol.com!

8 opmerkingen:

  1. Oh ik ben ook zo gek van notitieboekjes, heb er tig liggen en net als jou vind ik het zonde om er in te schrijven. wat een rare tik he :). als je wilt heb ik nog wel wat adresjes voor je, webshops, waar ze hele mooie verkopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zitten echt mooie boekjes tussen. Ik heb ook altijd dat ik ze dan koop en vervolgens te mooi vind om te "verpesten" met tekst e.d.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er ook altijd zoooo mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zien ze er leuk uit! Ik weet alleen niet of ik het 5 jaar kan volhouden. Zelf heb ik een moleskine boekje, speciaal om boeken bij te houden. Echt heel leuk om bij te houden en te zien welke boeken je allemaal hebt gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke boekjes! Mooie notitieboekjes heb je nooit genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zien er erg leuk uit alleen zou ik zelf nooit zoveel geld uitgeven aan notitieboekjes.

    BeantwoordenVerwijderen