zondag 1 september 2013

Favorieten van de maand augustus


De dagen worden stilaan korter, de echte zomer lijkt voorbij en morgen begint de school weer: dan weet je dat augustus alweer voorbij is! Nog even een overzichtje van de boeken die ik las in augustus.

Als de keukenvloer helt - Inge Pelemans ««««
De Teruggekeerden - Jason Mott «««
De verzonken wereld van Lucie - Luc Vilsen ««««
Het verhaal van Mooi Meisje - Rachel Simon «««½
Na dit leven - Eben Alexander «««½

Ik vind het deze keer heel moeilijk om een favoriet van de maand te kiezen. Ik heb wel een paar leuke boeken gelezen, maar er sprong deze keer eigenlijk niks heel erg uit. Ik ga toch voor De verzonken wereld van Lucie, omdat dit boek me het meest heeft aangegrepen.

In september heb ik nog een week vakantie te goed dus ik hoop een boel te kunnen bijlezen. Ik ben dit weekend al een lading bibboeken gaan halen, waaronder De Schakel van Franck Thilliez, een boek dat al een hele tijd op mijn lijstje stond, maar altijd uitgeleend was. Verder mogen jullie ook nog recensies verwachten van De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine van Ransom Riggs en De lijst van al mijn wensen van Grégoire Delacourt.


Wat was jouw favoriete boek van de voorbije maand?

2 opmerkingen:

  1. Het mooiste boek wat ik las in augustus is 'Hemelvaart' van Judith Koelemeijer. Heel ontroerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk overzichtje! Ik vond Wijd Open van Sebastian Fitzek (vervolg op ander boek) erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen