woensdag 1 mei 2013

Favorieten van de maand april


Na een overdosis paaseieren en goeie portie aprilse grillen staat mei alweer voor de deur. Ik zet nog even mijn favorieten van de maand april op en rijtje!

Mam, ik bel je zo terug - Wanda Beemsterboer-Avenarius ««««
Vreugdekind - Maureen Lang «««½
Het Duivelskind - Maria Genova & Angel van der Vecht «««««
De Ooievaarsclub - Imogen Edwards-Jones ««««
Strak blauw - Renée van Marissing «««½
Jeugdzonde - Almar Otten «««½
Allemaal willen we de hemel - Els Beerten «««««
Secret Scouts en de Verloren Leonardo - Dennis Kind & Wendel Kind-Wagenaar ««««
De minzame moordenaar - Bram Dehouck ««««
Haal de vroedvrouw! - Jennifer Worth ««««

Ik heb duidelijk een vruchtbare leesmaand gehad! Niet minder dan tien boeken heb ik gelezen en ik deelde zelfs twee keer vijf sterren uit! De boeken die me het meest zijn bijgebleven van de voorbije maand zijn Het Duivelskind van Maria Genova en Angel van der Vecht (waargebeurd) en Allemaal willen we de hemel van Els Beerten (roman).

Tot de volgende keer!
Annelies

3 opmerkingen: