zondag 3 maart 2013

Favorieten van de maand februari


Het is eindelijk zover: volgende week zou de lente in het land komen! Nu einde van deze eindeloos lange winter toch in zicht komt, zet ik graag mijn favorieten van februari nog eens op rijtje.


Liefde in oorlogstijd - Steffie van den Oord ««««

Reiskoorts - Diane Broeckhoven ««««½

Intuïtie - Isabel Bodar «««½

Duitse wortels - Laura Starink ««««½

De oorlogsbruid - Nancy Richler «««½

De losbandige vrouw - Nynke Laanstra ««««


Mijn favoriete boeken van de voorbije maand zijn Duitse wortels en Reiskoorts. Maar eigenlijk heb ik de voorbije maand geen slechte boeken gelezen. Op naar een volgende leuke lenteleesmaand dan maar!


Wat was jouw favoriete boek van de maand februari?

Tot de volgende keer!
Annelies


4 opmerkingen:

  1. Mijn favoriete boek van de afgelopen maand was toch wel Warm Bodies van Isaac Marion. Echt een uniek boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb één boek gelezen dat ik gewoon erg mooi vond: Villa Magdalena van Santa Montefiore.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat boek heb ik hier ook liggen om te lezen, maar het komt er maar niet van.

      Verwijderen
  3. Thanks voor de tips. Mijn favo boek van februari? Camilla Läckberh – IJsprinses

    BeantwoordenVerwijderen