zondag 24 februari 2013

Viva vintage: Notitieboekjes


Naast mijn schoenen-, handtassen- en juwelenverslaving heb ik ook een zwak voor retrospulletjes én voor leuke notitieboekjes. Tijdens één van mijn strooptochten door de Action een tijdje geleden, stuitte ik op een perfecte combinatie van beiden: retro notitieboekjes!

Deze überschattige notitieboekjes zijn van Henzo, het bekende fotoalbummerk. Ze hebben een stevige harde kaft en een elastiekje. Zowel het A5- als het A6-formaat lagen al van ver naar mij te lonken en omdat ik ze zo leuk vond heb ik ze maar gelijk allebei meegenomen.

De A5-boekjes waren 1.39 euro per stuk, de A6-boekjes 0.89 euro. Geef toe, voor dat geld had ik ze toch niet kunnen laten liggen?!


Ben jij ook zo gek op leuke notitieboekjes? Voor welke hebbedingetjes heb jij een zwak?


8 opmerkingen:

  1. Ik heb die kleine die op een postcard lijkt en die gebruik ik voor mijn blog.
    Ik gebruik deze notitieboekjes al zo lang. Toevallig heb ik er afgelopen donderdag nog drie gehaald bij de Action.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik wist niet dat ze dat verkochten bij Action, daar moet ik dringend eens naartoe! Ik koop meestal notitieboekjes bij HEMA en hele chique vind ik in een papierwaren cadeauwinkel.

      Verwijderen
    2. Ze hebben heel erg leuke boekjes bij de Action, ook van het huiswerk (niet Henzo). Bij HEMA hebben zo ook superleuke hebbedingetjes, inderdaad!

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk! Voor dat geld kun je ze inderdaad niet laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke notitieboekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er ook eentje. Zo leuk! Notitieboekjes zijn bij eigenlijk altijd wel goed. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook echt gek van notitieboekjes. Wat een leuke zijn dit zeg.

    BeantwoordenVerwijderen