vrijdag 21 december 2012

Winactie!!


Ik weet het, ik weet het, de timing is nogal gewaagd... De wereld hoort vandaag namelijk te vergaan. Als dat inderdaad het geval is, kom ik er natuurlijk goedkoop van af en doen jullie alle moeite voor niks. Als de wereld vandaag echter niet vergaat, willen we natuurlijk wel nog wat te lezen hebben. Daarom vandaag deze leuke winactie bij Boekboetiek! Om het eindejaar, onze nieuwe stek én 100 Twittervolgers te vieren! En misschien ook een beetje om het lot te tarten?

Het boek dat je kan winnen bij deze allereerste winactie in de geschiedenis van Boekboetiek is Houvast van Linda Jansma. Mijn recensie kon je eerder hier al lezen. Houvast is een echte pageturner!

 
Nadat haar man Thijs negen maanden eerder is omgekomen bij een auto-ongeluk, heeft dierenarts Anouk van Merwede haar leven met dochter Amy weer op de rit. Maar dan wordt Aart Buringa, een goede vriend van Thijs vermoord en verdwijnt haar broer spoorloos. Als Anouk een verband probeert te leggen tussen deze twee gebeurtenissen ontdekt ze dat Thijs een groot geheim met zich mee het graf in heeft genomen.


Wil je graag kans maken op dit boek? 
1. Volg Boekboetiek op Bloglovin én like onze Facebookpagina.
2. Laat hieronder bij de reacties een berichtje achter met de reden waarom jij dit boek graag zou willen winnen.

Wil je graag nóg meer kans maken op dit boek?
3. Volg Boekboetiek ook op Twitter!
4. Plaats volgende Tweet: @Boekboetiek deelt uit! Win Houvast van Linda Jansma! RT=Lief! #winactie http://boekboetiek.blogspot.com/2012/12/winactie.html


De regels
Deze winactie loopt tot en met 24 december. Daarna krijgt de gelukkige van mij een mailtje. Reageer binnen de vijf dagen op mijn mailtje en laat me zo tegelijk je adres even weten, dan krijg je het boek zo snel mogelijk opgestuurd! Je kan meedoen met deze actie als je in België of Nederland woont.

Deze winactie is afgelopen! Ik heb op Random.org een winnaar uitgekozen en zij heeft ondertussen een mailtje gehad! Veel plezier met het boek!


Veel succes!
Annelies

6 opmerkingen:

  1. Helaas speculaas kan ik niet meedoen aan de winactie want ik heb het boek al gelezen :(
    Maar des te meer kans voor de anderen die dat nog niet hebben gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi ik doe graag mee met de actie, heb het boek nog niet gelezen maar lijk me ontzettend spannend zeg!

    volg je bloglovin en heb het artikel geliked
    En heb je FB pagina geliked ;)

    rosemchallen [at] gmail [dot] com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zou ik zeker graag willen lezen hoop dat ik hem win

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey,

    ik volg je op bloglovin en heb facebook geliked!
    waarom zou ik dat boek willen winnen, omdat ik van dit soort boeken houd alleen ze nooit kan vinden! Dus dit zou super zijn om hem te winnen!

    mijn e-mail ; joirka@gmail.com

    Xxx Niquelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi,

    wat een leuke boek en actie! ik doe zeker mee:) Ik ben altijd op zoek naar nieuwe schrijvers en boeken. Ook ben ik benieuwd naar de schrijfstijl ;)

    Heb alle punten gedaan

    Succes iedereen xxx
    rasia500 [@] gmail [.] com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer..ik ben te laat :(

    BeantwoordenVerwijderen