zaterdag 4 juni 2016

Gewoon Gelukkig #8

Terwijl ik volop bezig ben met het organiseren van een verjaardagsfeestweek, gezond eten en bezoekjes aan de tandarts, vliegt de tijd voorbij. Mei ligt alweer achter ons, dus wordt het weer eens tijd om terug te kijken op alles waar ik de laatste weken gewoon gelukkig van werd.


Geïnspireerd
Tijdens het lezen van dit artikel van Sophie over jezelf vergelijken met anderen zat ik de hele tijd ja te knikken. Zo herkenbaar!

Geliket
De laatste tijd word je om de oren geslagen met blogposts over wat je allemaal wel en vooral niet moet doen om een geweldige (boek)blogger te worden en ik heb het er eerlijk gezegd wel een beetje mee gehad. De enige écht nuttige tip kwam wat mij betreft van Lisa: The sky is the limit a.k.a. f*ck the rules. Amen.

Gewonnen
Op Facebook won ik een exemplaar van Stuk van jou van Sophie Jackson. Ik las de Engelse versie al, maar deze nieuwe aanwinst is dus het perfecte excuus om nog eens opnieuw te beginnen. Een paar fantastische bladwijzers en een leuk kaartje van Thyrze van Zomer & Keuning maakten het pakketje compleet.

Gevloekt
Toen ik maandag thuiskwam zag ik al van ver iets uit de brievenbus steken. Een kartonnen doos. Met een boek erin. In de gietende regen. Het boek was gelukkig vrijwel ongeschonden, maar ik zou het toch fijn vinden als de postbode in de toekomst gewoon een briefje zou achterlaten in plaats van uit alle macht te proberen om een veel te grote doos in de brievenbus te proppen. Ik rij met plezier naar het postkantoor als mijn boek het er dan heelhuids van af brengt.

Geluisterd
Vanaf dat het weer een beetje beter wordt, ben ik fan van zomerse, vrolijke muziek. Dikwijls op repeat de laatste weken: Can't stop the feeling van Justin Timberlake en Duele el corazon van Enrique Iglesias.

Gebibberd
Vrijdagmorgen moest ik naar de tandarts om een paar gaatjes te laten opvullen. Voor de allereerste keer. En ik was bang! Achteraf bekeken viel het gelukkig allemaal nogal mee.

Gelezen
Het ene moment heb ik geen enkel recensieboek meer liggen en het volgende word ik er zowat door overspoeld - zoals nu. Ik loop dus een beetje vertraging op, maar geen nood, alle recensies komen zeker online in de loop van de volgende weken. Op het programma o.a. In de familie van Joyce Spijker, Beschadigd van Ika Gerritsen en Verliefd en verloren van Lizzie van den Ham.

Geblogd
Mijn blogje over waarom de bibliotheek zo fantastisch is, werd duidelijk gesmaakt en ook de nieuwe rubriek Tussen de regels deed het heel goed.

Gegeten
Ik slaag er de laatste weken in om gezond te eten, amper te snoepen en chocolade te negeren (zelfs als hij vlak voor mijn neus staat). Ondertussen is het geen opoffering meer, maar een gewoonte. En toch heb ik gisteren zoooo genoten van videe met kroketjes én een ijsje.

Geregeld
In juni bestaat Boekboetiek vier jaar en dat is het perfecte moment om jullie te bedanken. Dus organiseer ik een heuse verjaardagsfeestweek. En daar komt best nogal wat bij kijken. Maar er liggen leuke prijzen op jullie te wachten dus kom volgende week zeker nog eens een kijkje nemen!


Waar word jij gewoon gelukkig van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten