vrijdag 11 juli 2014

Meest gelezen recensies


Een paar weken geleden bestond Boekboetiek twee jaar. In die twee jaar tijd verschenen er 460 blogposts verschenen, waarvan meer dan 200 recensies. Ik snorde voor jou de tien meest gelezen recensies van de afgelopen jaren op!

  1. Voor ik ga slapen - S.J. Watson
  2. Voor jou - Jojo Moyes
  3. Kom naar huis - Julie Kibler
  4. Wildernisjaren - Linda Nijlunsing
  5. De boekenapotheek aan de Seine - Nina George
  6. De lijst van al mijn wensen - Grègoire Delacourt
  7. Het meisje en de soldaat - Aline Sax
  8. De Kindertrein - Christina Baker Kline
  9. Het Rosie Project - Graeme Simsion
  10. In de voetsporen van de meester


Heb jij deze boeken al gelezen?

4 opmerkingen:

  1. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er helemaal niets van gelezen heb...

    Maar, alsnog gefeliciteerd met je jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste heb ik nog hier staan om te lezen, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 200 recensies! Dat is een hoop! Ik ga jouw recensie van The rosie project eens lezen want ik ben erg benieuwd naar dat boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Ik heb geen van deze boeken gelezen. Van de meeste heb ik zelfs niet gehoord...

    BeantwoordenVerwijderen