zondag 2 maart 2014

Favorieten van de maand februari


Februari was voor mij in alle opzichten een geweldige maand! Niet alleen heb ik hele leuke boeken gelezen, vooral op persoonlijk vlak was het een maand met een happy end. Sinds donderdag zijn mijn vriend en ik na meer dan vier maanden eindelijk weer herenigd en genieten we nu van onze welverdiende vakantie samen. Jullie zullen ook wel gemerkt hebben dat het de laatste maanden heel wat stiller geweest is hier bij Boekboetiek dan jullie gewoon waren. Dat heeft grotendeels te maken met het feit dat er terwijl ik alleen thuis was niet meer tijd vrij kwam om te lezen, zoals eerst gedacht, maar net minder. Nu het leven stilaan weer zijn gewone gangetje gaat, zou ik ook weer wat meer lees- en blogtijd moeten kunnen vrijmaken! Maar voor we met goede moed aan de maand maart beginnen, eerst nog even een overzicht van mijn favoriete boeken van de afgelopen maand!

Maanlicht - Hella S. Haasse ««««
De Onwetende - Lisa Jackson «««½
Ziezo - Annie M.G. Schmidt ««««
De 100 beste gedichten van de Eerste Wereldoorlog - Geert Buelens «««½
Kijken naar jou uit duizend ogen - Patrick Lateur «««½
Ooit zal ik je weer zien - Ellen Lina ««««½
Vliegen zonder vleugels - Gerda Van Erkel «««½
Amberwoede - Natalie Haynes «««½

Het boek dat me het meest is bijgebleven van de afgelopen maand is zonder twijfel Ooit zal ik je weer zien van Ellen Lina, een heerlijk romantisch boek. Ook Amberwoede vond ik de moeite.

Voor maart liggen alvast Post voor mevrouw Bromley van Stefan Brijs en Astrid & Veronika van Linda Olsson klaar. Verder heb ik eigenlijk nog niet zo veel boeken op mijn programma staan en eigenlijk vind ik dat ook helemaal niet erg. Zo kan ik op het moment zelf een boek kiezen waar ik zin in heb!

Wat vond jij het beste boek van de maand februari? Welke boeken lees jij zeker in maart?

8 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk voor jullie, geniet!

    Het beste boek wat ik afgelopen maand gelezen heb: De man van je leven van Arthur Japin, leest heerlijk weg.
    Ik koop in maart IJstijd van Maartje Wortel, ik ben zeer nieuwsgierig naar dit boek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen we zeker Sandra! Lijken me twee leuke boeken inderdaad.

      Verwijderen
  2. Fijn dat jullie weer samen zijn na zo'n lange tijd! En je hebt een hoop boeken gelezen in februari zeg :D

    Mijn favoriete boek van februari was De Test of The Fault In Our Stars. Ik vond ze beide echt geweldig <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond TFIOS ook heel mooi (las hem in het Nederlands).

      Verwijderen
  3. Leuk overzichtje. Hoop boeken heb je gelezen. Ik moet er even de rust voor vinden te gaan zitten. Gelukkig komen er heerlijke boeken aan binnenkort met de post dus dat gaat wel goed komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De lente brengt altijd leuke nieuwe boeken, veel plezier ermee!

      Verwijderen
  4. Wat leuk dat jullie weer bij elkaar zijn! :)

    Leuke boeken!

    BeantwoordenVerwijderen